Ga naar inhoud


[DM7000] Verschillende images


grox

Aanbevolen berichten

Gelukkig de DM7000 weer werkend gekregen en met een supertip nu FlashWizard Pro geinstalleerd en Gemini 4.7 geprobeerd.

 

Ik heb alleen een vraag tussen 2 images. Ik heb altijd Pli (openPli) gedraait en nu eens Gemini 4.7.

 

Welke draaien jullie en welke zouden jullie aanraden voor een DM7000?

 

Kortom graag hoor ik voor en tegens van beide firmwares. Zijn er trouwens nog meer images die ik voor de DM7000 kan proberen? Ik vind het een erg interessante optie om verschillende dingen uit te proberen smile

 

Ik hoor graag jullie mening!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pli en Gemini zijn wel dominerend, maar er zijn nog wel andere varianten, al is van veel images de ontwikkeling stop gezet.

Maar wil je echt iets anders, probeer dan maar eens Neutrino images, die zitten echt anders in elkaar, overigens wel met leuke opties.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

neutrino is nog meer hobby hobby (en veel ouder)

 

je zult zien dat je geen betere vindt dan Pli of Gemini

 

waarbij je keuze vanwege EPG voor nederlandse zenders eerder op Pli zal vallen

het stabielste werkt de dm7000 met een usb stickje en de /var verplaatsen op usb

 

dan heb je genoeg geheugen en loopt het flash/var niet vol

en kunt genoeg pludins en addons laden

 

tenminste zo heb ik het jaren gehad.

succes@sat4all

MoonDial

Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neutrino is inderdaad echt hobby hobby, nog nooit helemaal compleet aan het draaien gekregen, met name de satelliet configuratie invoeren is sterk afwijkend.

Pli en Gemini zijn inderdaad veruit dominant.

 

Overigens, mijn box draait nu al vele maanden zonder herstart met ik meen Pli Jade in de flash kaal en Pli Jade actief volledig opgetuigd met vrijwel alle plugins op CF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...