Ga naar inhoud


[Release!] CCcam 2.1.4


Obi Wan

Aanbevolen berichten

Bedankt Opuske. Dan laat ik ze maar staan; baat 't niet, het schaadt ook niet :-)

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:

Heb via PLi latest news gezien dat 2.1.4 er is, maar via het softwarebeheer is hij niet te vinden.. Hoe ga ik hem installeren dan? Ik heb een DMM7000s met PLi Jade 3 (Enigma 1 dus)

Door CCcam te instelleren. De oude wordt dan overschreven.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frans B: Hier gaat Irdeto 2 prima met 2.1.3 en met 2.1.4 Misschien wel door de Oscam en Newcs support ;-)

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond heb ik weer e.e.a getest, maar echt geen beeld. Ik heb de kaart op een seriele reader aan de dreambox hangen, maar heb geen idee wat er aan de hand is. Met de 2.0.11 en 2.1.2 gewoon beeld. Maar updaten is altijd leuk, vandaar de probleemvraag....

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: brugsewitte
ik heb de nieuwe CCcam 2.1.4 geinstalleerd op mijne dreambox 500,nu staat er de 2.0.9 nog op ,maar hoe krijg ik die verwijderd,ik heb al geprobeerd via de blauwe knop zoals ik de 2.1.3 heb verwijderd maar dat lukt niet ,kan dat misschien met dcc of hoe moet ik dat doen confused
thx

reboot (zit in ram)

satlover forever

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Milo, ik had e.e.a. geinstalleerd (+ restart enigma) en had geen beeld. Toen een reboot gedaan (zonder verdere aanpassingen) waarna ik wel beeld had. Dus, ja, ik had een reboot nodig.

Ook Linux heeft dat af en toe nodig hoor!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hoeba
Ook Linux heeft dat af en toe nodig hoor!


Nee hoor. Net zomin als Windows en andere OSsen.

Maar programmeurs -zoals ik- maken wel eens applicaties of soms zelfs drivers die zich niet goed gedragen, en dan is er wel een reboot nodig. Maar technisch gezien is dat overbodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: Hoeba
Ook Linux heeft dat af en toe nodig hoor!


Nee hoor. Net zomin als Windows en andere OSsen.

Maar programmeurs -zoals ik- maken wel eens applicaties of soms zelfs drivers die zich niet goed gedragen, en dan is er wel een reboot nodig. Maar technisch gezien is dat overbodig.


Oh ja, stoute jongen ....... ! ;-)

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op dit moment nog oude cccam 2.1.2 en zou graag de nieuwe erop willen gooien maar het wil niet lukken.

Heb de nieuwe cccam.ppc gekoppieerd in mapje var/bin maar tot op heden geeft hij telkens aan dat ik 2.1.2 heb.

Wat moet ik allemal doen om op mijn DM8000 deze updaten?

Ben nieuw in dit spul dus graag beetje help

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...