Ga naar inhoud


[Release!] CCcam 2.1.4


Obi Wan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Precies. Reboot is niet nodig. Heb ik een hoop tijd ingestoken om dat gedoe met die softcams allemaal goed te krijgen, dus als je een reboot *nodig* hebt, effe melden want dat is dan een bug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat nu ook op Gemini. Beginners vraagje: Moet ik eerst de 2.1.3 versie deleten?

 

Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
En de N-regel 256 truuk werkt niet meer. Kaarten worden dan gezien als hop 10... Dat zal veel fakers zonder eigen kaart door de mand laten vallen....

Dat was een veel gebruikte FEATURE hoor. Nu zit men met het probleem dat eigen kaarten die via een andere emu gelezen moeten orden niet meer de voorkeur krijgen.

RTL4 HD schijnt ook niet goed te werken met deze versie.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukt in de DM 500, dus E1. Daarna 2.1.3 deleted.

 

Overigens wordt 2.1.4 "complete" geinstalleerd, met twee extra scripts voor "oscam" en "newcs". Stoort mij niet, maar waar zijn die voor en heb ik ze nodig?

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb via PLi latest news gezien dat 2.1.4 er is, maar via het softwarebeheer is hij niet te vinden.. Hoe ga ik hem installeren dan? Ik heb een DMM7000s met PLi Jade 3 (Enigma 1 dus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: brugsewitte
Origineel bericht van: Belsat


Overigens wordt 2.1.4 "complete" geinstalleerd, met twee extra scripts voor "oscam" en "newcs". Stoort mij niet, maar waar zijn die voor en heb ik ze nodig?

Ciao, Henk


dat zou ik ook willen weten waarvoor die dienen?? confused


oscam en newcs zijn 2 kaartservers die je eventueel in samenwerking met cccam kan gebruiken in het geval dat cccam jou kaart niet kan lezen.
Zoals het geval is voor een sky italie kaart of een HD+ kaart.
Deze kaarten kan je dan laten lezen door oscam of newcs en dan zo doorsharen naar cccam zodat ze wel te zien zijn in cccam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...