Ga naar inhoud


[Satelliet] RTL en SBS in HD via CDS


User001

Aanbevolen berichten

tja t zou kunnen.. smile

 

 

nja als CDS door deze actie ineens heeeeeeel veel mpeg4 ontvangers gaat verkopen dan is er ook een grotere kans weer dat de er nog meer SD zenders over zullen gaan in mpeg4

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 517
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maar waar ik nu zo benieuwd naar ben: waarom nu opeens? Waarom laten ze ons eerst een jaar klagen en laten 0,0 merken dat het hun ook maar iets interesseert en komen ze dan opeens met twee hele transponders? Ze kunnen toch af en toe wel eens een beetje laten weten dat een klacht bekend is, dat het ze wel iets kan schelen en dat ze ermee bezig zijn?

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook wel weer voor een deel een sigaar uit eigen doos:

 

BBC HD

ARD HD

ZDF HD

ARTE HD

ANIXE HD

Luxe TV HD

EINS Festival HD

 

Volgens mij zijn die allemaal FTA (op hun eigen transponder)!

 

Wat mij overigens echt zorgen baart:

 

Citaat:
13 Eén HD - Onderdeel Familie pakket Direct

 

Momenteel zit die in het HD pakket, een mooie manier om voor een fatsoenlijk prijs België te kunnen kijken zonder dat belachelijke familie-pakket af te hoeven nemen. Uit deze lijst maak ik op dat ik die dus straks kwijt ben.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Erik Slagter
Maar waar ik nu zo benieuwd naar ben: waarom nu opeens? Waarom laten ze ons eerst een jaar klagen en laten 0,0 merken dat het hun ook maar iets interesseert en komen ze dan opeens met twee hele transponders? Ze kunnen toch af en toe wel eens een beetje laten weten dat een klacht bekend is, dat het ze wel iets kan schelen en dat ze ermee bezig zijn?


Canaldigitaal is overgenomen en "samenwerking" met astra is verbetert.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Erik Slagter
Maar waar ik nu zo benieuwd naar ben: waarom nu opeens? Waarom laten ze ons eerst een jaar klagen en laten 0,0 merken dat het hun ook maar iets interesseert en komen ze dan opeens met twee hele transponders? Ze kunnen toch af en toe wel eens een beetje laten weten dat een klacht bekend is, dat het ze wel iets kan schelen en dat ze ermee bezig zijn?

Toen ik in November vorig jaar op het punt stond om een DM8000 te kopen, maar nog over de
streep moest worden getrokken betreffende de aanschaf, was een van de argumenten van de
satboer dat "rond Maart 2010" veel Nederlandse HD content zenders beschikbaar zouden komen.
Klaarblijkelijk was het bij de dealers dus al wel aangekondigd.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er op voorhand al een en ander gelekt was waren er weer weet ik veel wat voor verwachtingen en een hoop teleurstelling. Nu verwachtte niemand iets en kijk; (bijna) iedereen tevreden.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL 8 is toch RTL herhaling wink

 

zolang RTL8 al bestaat heb ik er nog nooit een keer naar gekeken.. :')

 

missen doen we t dus niet laugh

 

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Erik Slagter
Maar waar ik nu zo benieuwd naar ben: waarom nu opeens? Waarom laten ze ons eerst een jaar klagen en laten 0,0 merken dat het hun ook maar iets interesseert en komen ze dan opeens met twee hele transponders? Ze kunnen toch af en toe wel eens een beetje laten weten dat een klacht bekend is, dat het ze wel iets kan schelen en dat ze ermee bezig zijn?


mischien omdat er ook geen plek was op 23.5E..

er is destijds met t voortijdig overlijden van de Astra 5 (31.5E) ineens wat krapte wink

nu de 2C er hangt.. en er weer wat geschuif is wink zal er wel ruimte vrij komen laugh!

en nu maar wachten op de Astra 3B :7 nog meer transponders <3

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jag
Waar is trouwens RTL8 HD? Die zie ik er niet bij staan.

Origineel bericht van: Davev
biedt nog te weinig hd content staat er ergens.


En dat is juist de RTL zender waarop - door de overvloed aan amerikaanse HD programma's - de meeste HD programmering kan/is. Was ook de reden dat deze zendert bij de kabelaars als eerste RTL HD zender kwam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...