Ga naar inhoud


[Satelliet] RTL en SBS in HD via CDS


User001

Aanbevolen berichten


  • Reacties 517
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat ik niet goed begrijp is dat ik als bestaande klant 9,95 per maand moet betalen voor het HD pakket (inclusief de themazenders welliswaar), en nieuwe abonnees het voor 5 euro per maand kunnen krijgen...

 

Citaat:

Per 1 februari is de samenstelling van het HDTV-pakket gewijzigd. Bestaande abonnees betalen € 9,95 voor het HDTV-pakket, uitgebreid met zenders uit het Thema-pakket. Nieuwe abonnees stappen per 1 februari 2010 in op het nieuwe HDTV-pakket, waar de Thema-zenders niet langer onderdeel van uitmaken.

http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/index.aspx?id=116

DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Jij betaalt vanaf maart ook 5 euro voor HD.

Ik denk het niet, dit geld alleen voor nieuwe abonnees en dit is exclusief de thema zenders (als ik het goed lees).
Voor bestaande abonnees blijft het 9.95, maar dit inclusief de thema zenders.

Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11

Dreambox 7000 met PLI

Visiosat BISAT G4

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: valkhyr
Ik denk het niet, dit geld alleen voor nieuwe abonnees en dit is exclusief de thema zenders (als ik het goed lees).
Voor bestaande abonnees blijft het 9.95, maar dit inclusief de thema zenders.


Voor hoe lang? Als je jaarcontract afgelopen is?
Ik snap er ook geen snars van... ik heb het HD abonnement meende ik in september afgesloten en mijn contract loopt tot en met 31 december 2010, verder heb ik geen wijzigingen doorgevoerd, misschien alleen een keer een bepaalde zender uit of aan gezet uit het basispakket :D

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit staat niet op de site van CDS, ze geven duidelijk aan dat het pakket gewoon blijft bestaan voor bestaande abonnees tegen dezelfde voorwaarden. Wanneer ze dit aanpassen is maar afwachten. confused

 

Citaat:
Bestaande abonnees ontvangen nog steeds het HDTV Thema-pakket. Voor deze abonnees geldt nog het oude tarief. Zij ontvangen het huidige HDTV-pakket uitgebreid met een aantal zenders uit het voormalige Thema-pakket (hierbij ging het niet om HD-zenders). Instappen op het 'oude' HDTV Thema-pakket is niet meer mogelijk voor nieuwe abonnees. Bestaande abonnees behouden het HDTV Thema-pakket tegen dezelfde voorwaarden.

Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11

Dreambox 7000 met PLI

Visiosat BISAT G4

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Niet alle plekken waren al ingevuld...
Er is nog steeds ruimte vrij.
TVV zal zeker niet achterblijven.


Ik tel 9 nieuwe HD-zenders.
Als je uitgaat van 5 zenders per transponder is er nog 1 plekje vrij voor b.v. Canvas HD.

Als je uitgaat van 6 zenders (net zoals de huidige HD transponder) zijn er zelfs nog 3 plaatsen te vergeven in de toekomst.


Maar wat een mooi nieuws vandaag !!
Haast niet te geloven, Het is goedkoper dan het Settopboxpakket, het is een betere kwaliteit en je krijgt ook nog is extra zenders.
Het kan niet op en dit zal vast een succes worden.
Het enigste mindere is dat Een HD er niet meer tussenstaat of is dat een foutje ???

Voor de duidelijkheid : Eén HD staat apart vermeld bij het familiepakket i.p.v. het HD pakket.


Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eerder vandaag zag ik een lijstje, waarbij EenHD in het familiepakket zat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Eerder vandaag zag ik een lijstje, waarbij EenHD in het familiepakket zat.


Een HD zit ook gewoon in het HD pakket hoor... dus alles wat HD is heb je dan ook. Stel Ketnet/Canvas HD komt erbij, dan heb deze zenders ook in het HD pakket. Heb je Familie niet eens nodig. Tenzij je Boomerang wilt kijken laugh

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lord Humungus
Wow. Dit had ik niet verwacht. Chappeau CD!

Nu nog even de EIT EPG erbij en ik ben compleet tevreden...


Ja, als er nu ook nog de EIT EPG wordt vrijgegeven, dan kan ga ik absoluut over op het HD pakket.

Dan kan de kabel die ik er naast had, eruit.

Eerlijk gezegd kan ik gewoon niet geloven dat CD klantvriendelijk aan het worden is.
Waar moet ik in de toekomst bij CD dan nog over klagen?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...