Ga naar inhoud


[Satelliet] RTL en SBS in HD via CDS


User001

Aanbevolen berichten


  • Reacties 517
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Elwin
Precies, het Familiepakket wordt omhooggehaald naar 14,95 per maand. En ik betaalde geloof ik 18,45 voor het Familie en Themapakket samen. Nu ga ik dus 19,95 per maand betalen.

Zeg ik dat logisch zo? smile


En ik gaat van 13,50 naar 14,95 per maand en aangezien ik geen 23.5 kijk gaat ik waarschijnlijk downgraden naar basis vanaf 1 maart. Op HD tv zit ik namelijk niet te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 keer dan...

 

Citaat:
Bestaande contracten

 

Bent u al CanalDigitaal-abonnee dan verandert er in de meeste gevallen niets voor u. Het Set Top Box-pakket, het Familie-pakket en het Entertainment-pakket zullen ongewijzigd voor u beschikbaar blijven in aanbod en prijsstelling voor doorlopende contracten.

 

Bron: CanalDigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: druup
Das lekker ik ben naar de kabel overgestapt vanwege het achterblijvende HD aanbod van CD.


In de 800 kan je toch een DVB-S tuner prikken wink En bij Ziggo mag je elke maand opzeggen.

Ik heb ze allebei in de 8000 (zowel DVB-C als DVB-S) dus gaat mijn CDS abbo opgewaardeerd worden ten koste van Ziggo (zeker gezien de wijzigingen van Ziggo vorige week met het uitkleden van het totaalpakket, gaat me niet zo zeer om die paar zenders maar meer om het idee dat je steeds minder krijgt voor meer of hetzelfde geld)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GHP
Origineel bericht van: ceesv
Eerder vandaag zag ik een lijstje, waarbij EenHD in het familiepakket zat.


Een HD zit ook gewoon in het HD pakket hoor... dus alles wat HD is heb je dan ook. Stel Ketnet/Canvas HD komt erbij, dan heb deze zenders ook in het HD pakket. Heb je Familie niet eens nodig. Tenzij je Boomerang wilt kijken laugh


Ja nu nog wel, maar volgens het lijstje van CDS straks niet meer!

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Erik Slagter
Ja nu nog wel, maar volgens het lijstje van CDS straks niet meer!


Ik denk dat het zo is, stel je neemt geen HD pakket, dan ontvang je Een HD ook met Famalie, zelfde geldt voor Eurosport HD, als je alleen basis hebt, ontvang je die ook en met HD ontvang je alle HD zenders van CDS (Behalve Film HD en Sport HD)

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
En misschien ook Dolby Digitaal!

Precies, die Mpeg layer II op 192Kbps 48KHz stereo die ze nu gebruiken is goed ruk he..Da's geen HD audio Hilversum!
Wij Willen AC3/Dolby Digital©® Nederlandse Omroepen! DIKKE 5.1 ! cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu
ik ben wel benieuwd hoesnel iemand met de juiste transponder instellingen op de proppen weet te komen wink!

Dat gaat met bv Dreambox edit programma dmv Tools>Update sattelites.xml (spelfout in proggie).
Dan zoek je in lijst naar nieuwe zendernaam en voeg deze toe aan een zender bouket. Vervolgens upload je dat naar de Dreambox.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...