Ga naar inhoud


[VU+ duo] Dreambox afstandsbediening op je VU+


conc

Aanbevolen berichten


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: metoo
vind die vuduo ab gewoon niet prettig, onding

Je moet ook geen apparaat-AB's willen gebruiken.
Heb je voor je auto ook verschillende sleutels voor linker- en rechterdeur, kofferbak en starten?
Een simpele maar goede AB (zie b.v. mijn onderschrift) en je hebt alle gemak van de wereld!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan zijn, maar dan moet ik er 3 hebben, de familie moet daar ook weer mee leren omgaan, en die noodzaak is niet aanwezig omdat de DM800 AB's die er nu zijn gewoon heel goed en prettig werken en iedereen hier in huis daar goed mee om kan gaan.

 

O.a daarom staat de VUDuo nog in het achterhuis/hobbyruimte, voor opnames etc. als ik hem in de kamer zou zetten als kijkdoos weet ik zeker dat ik binnen 5 minuten die AB naar mijn hoofd geslingerd krijg, maar ook omdat de dm800 nog wat beter en soepeler gaat met dvd player, stepskip etc.

 

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pepper
Omdat jij er ook 3 hebt

Ik gebruik er 3, maar wel in 3 verschillende ruimtes. En om de AB van (b.v.) de VU te vervangen door een Harmony, hoef je er natuurlijk niet 3 aan te schaffen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: metoo
Kan zijn, maar dan moet ik er 3 hebben...

Waarom 3?


Uniformiteit, voor de gebruikers.
Gewoon volgens de KISS formule.(Keep It Simple Stupid)
Als alles op dezelfde manier werkt, softwarematig en hardwarematig, is alles voor iedereen prettig en zonder ergernis/cursussen/omscholing te gebruiken.

De DM800 AB bevalt mij prima, en daar hebben we er dus al 3 van, en ik heb zelf ook geen enkele behoefte om met een Logitech oid in de kontzak door het huis te gaan lopen.
(of kun je die al aan de broekriem hangen net als een mobieltje?)

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: metoo
Uniformiteit, voor de gebruikers.
Gewoon volgens de KISS formule.(Keep It Simple Stupid)
Als alles op dezelfde manier werkt, softwarematig en hardwarematig, is alles voor iedereen prettig en zonder ergernis/cursussen/omscholing te gebruiken.

De DM800 AB bevalt mij prima, en daar hebben we er dus al 3 van, en ik heb zelf ook geen enkele behoefte om met een Logitech oid.....

Maar naast die DM-AB's gebruik je dus ook nog AB's voor de TV, de versterker, voor de .......: en precies volgens dat KISS-principe zou je dat niet moeten willen. En dan komt toch weer die Harmony (oid) om de hoek kijken. En als je eens wist hoe simpel het leven dan is geworden, dan snap je niet meer dat je ooit zonder hebt gekund whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

En we zijn weer vertrokken....

 

Het begint mij hier echt de keel uit te hangen, dat ieder topic wordt vervuild met eindeloze discussies, die helemaal niks bijdrage tot het topic.

 

En zo worden er hier steeds meer topics op sat4all vervuild.

 

Voor mij hoeft dit niet meer en zal mij meer en meer terug op de achtergrond houden.

 

Denk je nu echt dat ik er op zitten wachten welke AB je hebt en liever gebruikt of hoeveel jij er nodig hebt?

 

Is het nu zo moeilijk om on topic te blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Black_64
En we zijn weer vertrokken....

Het begint mij hier echt de keel uit te hangen, dat ieder topic wordt vervuild met eindeloze discussies, die helemaal niks bijdrage tot het topic.

En zo worden er hier steeds meer topics op sat4all vervuild.

Voor mij hoeft dit niet meer en zal mij meer en meer terug op de achtergrond houden.

Denk je nu echt dat ik er op zitten wachten welke AB je hebt en liever gebruikt of hoeveel jij er nodig hebt?

Is het nu zo moeilijk om on topic te blijven?



Valt wel mee hoor! Ze hebben het toch niet ineens over het nut van kernenergie ofzo?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...