Ga naar inhoud


VU+ Duo, nieuw forum?


boaz

Aanbevolen berichten

Toen er een paar jaar geleden een nieuwe receiver uitkwam met de naam DGstation, ging men ook niet over één nacht ijs. Zelfs niet toen de importeur sat4all persoonlijk vroeg om een nieuw forum te openen. Daar is uiteindelijk pas 3,5 maand na het verzoek een eigen forum voor gekomen. Hetzelfde verhaal geldt voor Inverto etc.

Deze receiver is pas anderhalve maand op de markt, wordt slechts door een relatief klein groepje mensen besproken, waarvan er een aantal ook een achterliggend commercieel belang heeft en is daarnaast ook zeker niet de enige receiver die in "overige receivers" veel besproken wordt.

Ook de rebox wordt daar veel besproken en die zou dan in aller eerlijkheid ook een eigen forum moeten krijgen en zo zijn er nog een paar.

Bovendien is dat ook niet de enige criteria om een eigen forum te openen. Daar komt meer bij kijken zoals bijvoorbeeld de betrouwbaarheid en continuïteit van het merk, etc.

Er wordt door de moderators hier echt wel gekeken naar overige receivers. Het heeft dan ook weinig zin om deze vraag inmiddels al voor de 4e keer openbaar op het forum te planten.

Misschien moeten importeurs en winkeliers ook maar eens goed nadenken over hoe belangrijk het voor hun is om een receiver veel besproken te maken en een eigen "hoekje" op sat4all te geven en daar een stukje sponsoring van sat4all tegenover te stellen.

Dan hoeft sat4all niet bij zijn leden om twee geheugen modules te "bedelen" of leden eens in de XX jaar om een bijdrage voor een nieuwe server te vragen. Iedereen blij toch?

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: _Ron

Deze receiver is pas anderhalve maand op de markt, wordt slechts door een relatief klein groepje mensen besproken, waarvan er een aantal ook een achterliggend commercieel belang heeft


Die ben ik nog niet tegengekomen ?????????

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn altijd commerciele belangen, en?

 

Het is gewoon simpel, je kijkt naar het aantal berichten wat over de vu+duo gaat. Zijn dat er zodanig veel dat andere threads te snel naar beneden zakken dan is het tijd voor een eigen subforum.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
....... waarvan er een aantal ook een achterliggend commercieel belang heeft ......

Gezien jouw continue, uiterst negatieve uitlatingen over deze fijne Dream-concurrent (zou Dream dat ooit gedroomd hebben wink , misschien is het wel en nachtmerrie voor hen), lijkt het er meer op dat jij er commercieel belang bij hebt deze ontvanger (die jij niet eens hebt, en nauwelijks kent) zwart te maken. Houd daar nu maar mee op, je hebt jezelf er genoeg mee voor schut gezet. Iedereen mag zich wel eens vergissen of verspreken, maar jij bent er wel erg hardnekkig in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dat een reden om iemand heel persoonlijk aan te vallen?

Ik kan bewijzen dat de importeur van de VU+ op dit forum zijn product aan het pushen is en jij kan onmogelijk bewijzen dat ik een commercieel belang heb bij Dream Multimedia want dat belang is er simpelweg niet.

Dit gaat helemaal nergens over.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ron: zal ik op het DM-deel van het forum eens een weekje net zo negatief gaan doen als jij dat hier doet? Eens zien hoe dat over komt?

Maak je niet bezorgd hoor, zo zal ik me niet laten kennen. Alleen maar negatief doen om het negatief doen is bepaald niet mijn stiel, dat laat ik gaarne aan anderen over.

Origineel bericht van: Triax-88
Nou sorry Ron, al je negatieve commentaren over deze ontvanger beginnen inmiddels wel knap vervelend te worden.
, vooral ook omdat ze inhoudelijk helemaal nergens op gestoeld zijn. Uitsluitend en alleen maar negatief doen, de ontvanger niet eens kennen, waarom, waarom crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt meer aan jullie dan aan mij.

Over een Dreambox mag namelijk iedereen negatief zijn (daar maak ook jij je iedere week ruimschoots schuldig aan) maar op het moment dat iemand dan in de verdediging schiet of gewoon een normale disucussie over pro's en con's wil voeren is die persoon in jullie ogen meteen negatief.

Man ga je eigen berichten lezen en kijk hoe negatief je zelf vanaf dag 1 dat je in VU+ topics mengt over de dreambox bent geweest.

Dan zien we al snel een knap stukje van "de pot verwijt de ketel...."

Als ik jou moet geloven is een dreambox 400 euro duurder en bied niets meer. Logisch dat iemand die 400 euro meer uitgegeven heeft en daar extreem tevreden over is met je in discussie gaat.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
@ Ron: zal ik op het DM-deel van het forum eens een weekje net zo negatief gaan doen als jij dat hier doet? Eens zien hoe dat over komt?
Maak je niet bezorgd hoor, zo zal ik me niet laten kennen. Alleen maar negatief doen om het negatief doen is bepaald niet mijn stiel, dat laat ik gaarne aan anderen over.
Origineel bericht van: Triax-88
Nou sorry Ron, al je negatieve commentaren over deze ontvanger beginnen inmiddels wel knap vervelend te worden.
, vooral ook omdat ze inhoudelijk helemaal nergens op gestoeld zijn. Uitsluitend en alleen maar negatief doen, de ontvanger niet eens kennen, waarom, waarom crazy


Beste man, het maakt niet uit wat men tegen jou zegt. Jij gaat toch net zo lang door totdat je gelijk krijgt en als je dat dan niet krijgt ga je andere leden lopen beledigen via PM of zoals nu zelfs openbaar. Dat heb je nu eens te meer maar weer eens bewezen.
Dit WAS een nette discussie, waarin ik geen negatief woord over de VU+ heb geschreven. De enige negatieve woorden kwamen van jullie.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
......Over een Dreambox mag namelijk iedereen negatief zijn (daar maak ook jij je iedere week ruimschoots schuldig aan)......

Nu maak je me heel erg nieuwsgierig: wijs mij eens een plekje waar ik me negatief over een DM heb uitgelaten? Dat gaat je niet lukken, laat staan een uitspraak per week.
Ik vind, en heb altijd gevonden, dat DM heel mooie machines maakt, dat er ook wel eens wat fout is gegaan, en dat iedereen op basis van zoveel mogelijk (liefst wat objectieve) informatie (waar forums een fijn hulpmiddel in kunnen zijn) gelukkig helemaal zelf mag bepalen waarom hij welk apparaat koopt.
En laat mij nu lekker blij zijn met mijn VUtje: dat misgun ik jou toch ook niet met je DMmetjes? Maar geef niet steeds nodeloos af op een apparaat dat je niet kent, daar is helemaal niemand bij gebaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet even opletten waar Re: Triax-88 voor staat. Ik reageerde namelijk niet op jou, maar op Triax-88, die zich wel degelijk steeds erg negatief over de dreambox uitlaat.

Het is ook niet de eerste keer dat jij je ten onrechte aangesproken voelt en een discussie met mij gaat voeren die je niet ongewonnen op lijkt te gaan geven, zelfs als je ongelijk hebt.

Ik ga overigens niet (nooit) meer met jou in discussie. Sterker nog, je staat per direct op mijn negeer lijst. Ik voel er namelijk weinig voor om weer via PM voor van alles uitgemaakt te worden en ook hier openbaar op het forum door jou beledigd te worden omdat je het op een normale manier niet kunt "winnen".

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk. Mijn nederige excuses. Ik heb nu ingezien dat je een positief mens bent, die ook een positieve houding uitstraalt en waaraan de VU+ veel uiterst positieve uitlatingen te danken heeft.

Hartelijk dank voor zoveel positieve berichtgeving over een ontvanger, die langzamerhand toch wel een concurrent voor DM lijkt te zijn geworden. Dat nog maar veel ontvangers een dergelijk lot beschoren mogen zijn en op een even enthousiaste ontvangst door een oude rot in het vak mogen rekenen cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Ron
Dat ligt meer aan jullie dan aan mij.
Over een Dreambox mag namelijk iedereen negatief zijn (daar maak ook jij je iedere week ruimschoots schuldig aan) maar op het moment dat iemand dan in de verdediging schiet of gewoon een normale disucussie over pro's en con's wil voeren is die persoon in jullie ogen meteen negatief.
Man ga je eigen berichten lezen en kijk hoe negatief je zelf vanaf dag 1 dat je in VU+ topics mengt over de dreambox bent geweest.
Dan zien we al snel een knap stukje van "de pot verwijt de ketel...."
Als ik jou moet geloven is een dreambox 400 euro duurder en bied niets meer. Logisch dat iemand die 400 euro meer uitgegeven heeft en daar extreem tevreden over is met je in discussie gaat.

Ron


Ik ben negatief over de prijsstelling van de Dreambox maar bespreek dit niet op het Dreamboxforum.
Ben notabene zelf al jaren een tevreden Dreambox eigenaar, hoeveel ervaring heb jij met de VU+ duo?
Ik heb NOOIT beweerd dat de 8000 niets meer biedt!!
Blij dat je tevreden met je aankoop bent, bespreek dat dan lekker verder op het Dreamboxforum.
Lees je eigen berichten over de VU+ maar eens na, het is allemaal negatief Ge**l.

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennelijk mag je op dit forum zeggen dat andere mensen "gelul" schrijven en mag je ook onjuiste informatie verstrekken.

Wat jij nagatief gelul noemt waren stuk voor stuk reacties op mensen die in "jullie" VU+ topic feitelijke onjuistheden verkondigden over de dreambox en dus zelf vergelijkingen maakten. Als je wilt vergelijken mogen ook anderen mensen hun mening en reactie geven of een paar feiten plaatsen.

Ik als dreambox eigenaar en liefhebber heb het recht die onjuistheden in een nette discussie te verdedigen.

Het verschil tussen jullie en mij is dat ik dat NETJES doe en jullie overduidelijk niet.

Alles bij elkaar heeft dit NIETS met dit topic te maken. En jij wilt mij off-topic discussie verwijten?

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...