Ga naar inhoud


dm600 enigma 1 image (niet pli)


satlover01rob

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: JBnl
Nou dat doet PLI juist wel, kijk ook maar eens naar de Openpli variant van Enigma 1.

Deze heb ik momenteel, de epg werkt langs geen kanten (de optie die geselecteerd wordt wordt tevens niet opgeslagen, ophalen iinformatie werkt niet) en op het pli forum krijg je geen antwoord hierover omdat ze allemaal met enigma2 bezig zijn.

satlover forever

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet in het menu MHW uitzetten, omdat C+ dat momenteel niet meer bijwerkt.

Zodra je MHW uitzet in het menu is de EPG 7 dagen aanwezig.

Zelf draai ik hier ook met Openpli op een DM7020 en werkt goed.

Dus MHW uitzetten en even restarten.

Dan loopt de epg vanzelf vol

 

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites

bepaalde plugins zijn ontwikkeld met en voor een bepaald image

 

de ontwikkeling zal echt niet verder gaan voor enigma1 images

(zijdens de image teams <> de individualist kan door)

 

ook al;

omdat men de grens heeft gezien

en

omdat het inderdaad ontwikkelaars de enigma2 meer boeit want die hebben zij zelf ook

 

dus als het je puur om de EPG functionaliteit gaat (de extern in te lezen versie voor niet dvb-s conforme EPG) dan kun je beter bij Pli jade3 blijven

 

Ik geloof niet dat OpenPli het uiteindelijk op kan brengen wegens de tijd en dus mankracht om veel te kunnen blijven doen voor de enigma1 doos.

zo open het nu is zo zal de individualist het moeten oppakken.

 

ciao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satlover01rob
Origineel bericht van: JBnl
Nou dat doet PLI juist wel, kijk ook maar eens naar de Openpli variant van Enigma 1.

Deze heb ik momenteel, de epg werkt langs geen kanten (de optie die geselecteerd wordt wordt tevens niet opgeslagen, ophalen iinformatie werkt niet) en op het pli forum krijg je geen antwoord hierover omdat ze allemaal met enigma2 bezig zijn.

Dat klopt niet. We zijn nog steeds met Enigma1 bezig maar dan wel in een laag tempo vergeleken Enigma2. Er is gewoon tijdgebrek als je per dag 100 berichten moet lezen en nog enigzins een sociaal leven wil hebben.
't Lijkt erop dat Gemini (om maar een ander groot team te noemen) er al helemaal mee gestopt is ook al zouden ze 1x per jaar een image uitbrengen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JBnl
Je moet in het menu MHW uitzetten, omdat C+ dat momenteel niet meer bijwerkt.
Zodra je MHW uitzet in het menu is de EPG 7 dagen aanwezig.
Zelf draai ik hier ook met Openpli op een DM7020 en werkt goed.
Dus MHW uitzetten en even restarten.
Dan loopt de epg vanzelf vol


heb dit even gedaan (zonder sqllite), maar voor kanalen als bvb. eurosport 2 (geen hd!) is er enkel now next, terwijl ik op mijn dreambox 800 met Ryantec wel degelijk een epg heb van een aantal dagen. Is dat op te lossen?

satlover forever

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen draai Gemini. Ik heb het op al mijn Enigma1 dreamboxen (en dat zijn er 2, sat en cable) en dat draait fantastisch. Ook zijn alle plugins direct in het bluepanel te installeren, dat zijn plugins die direct voor Gemini geschikt zijn.

Ik heb vrijwel alle images wel een keer geprobeerd, ook zeer exotische maar val elke keer weer terug op de fantastische werking van Gemini.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djkoelkast
Ik zou zeggen draai Gemini. Ik heb het op al mijn Enigma1 dreamboxen (en dat zijn er 2, sat en cable) en dat draait fantastisch. Ook zijn alle plugins direct in het bluepanel te installeren, dat zijn plugins die direct voor Gemini geschikt zijn.
Ik heb vrijwel alle images wel een keer geprobeerd, ook zeer exotische maar val elke keer weer terug op de fantastische werking van Gemini.

Voordat ik even ga testen met barry allen vraag ik mij af of de epg van sky uk daar wel goed werkt?

Ben anders een zeer tevreden pli gebruiker.

satlover forever

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn 600 gemini 4.7 zitten en dat werkt perfect.

Ik heb 7 dagen epg op canal digitaal sinds 1 week.

Zeer compleet, zelfs filmnet en sport1 geven 7 dagen epg, de duitse zenders deden het al, zelfs op 1 west geven een aantal sportzenders epg voor 7 dagen.

Dit even ter info.

 

Altobelli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...