Ga naar inhoud


Websites die je gsm opkopen.


marcel1970

Aanbevolen berichten

Ik heb een gsm/pda (hier en op marktplaats) te koop staan. Nu kreeg ik via reclame een email van reclame punt nl, dat je je telefoon kunt opsturen en dan een vast bedrag ervoor terugkrijgt. (ligt zelfs net iets hoger dan mijn huidige vraagprijs hier)

Iemand ervaring met dergelijke websites? klinkt mij allemaal iets te mooi om waar te zijn.

"My next wife will be normal"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet dat er ook 1 op TV adverteert, op zich zou daar niets mis mee moeten zijn. Maar of het dezelfde is die jou heeft gemaild weet ik dus niet.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Iemand ervaring met dergelijke websites? klinkt mij allemaal iets te mooi om waar te zijn.

 

Als ze betalen voordat je de spullen moet opsturen is er toch niets aan de hand?

 

Tenminste. Ik ga er van uit dat je eerst wacht op de betaling voordat je spullen verstuurd.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze geen bezoekadres? Wellicht dat je hem gewoon af kunt geven...

 

Maar dit lijkt me niets anders dan een geïnteresseerde particulier. Dan kan het ook mis gaan met de betaling. Risico van zulke sites.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na wat googlen zijn er meerdere van zulke sites. je geeft je type gsm op en werkend of niet. dan krijg je een prijs je vult je gegevens in met rekening nr en krijgt dan een mailtje met een antwoordnummer adres. dus zodra hun je gsm ontvangen hebben storten ze je geld.(?)

"My next wife will be normal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Tenminste. Ik ga er van uit dat je eerst wacht op de betaling voordat je spullen verstuurd.


Ja, natuurlijk, en als ze de volgende dag de GSM binnen hebben, dan storneren ze het bedrag.

Geld weg, GSM weg ......... sick

Ik trap er niet in, al eerder zoiets meegemaakt, gelukkig was ik op het laatse moment verstandig, je weet wel iets met Nigeria

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Ja, natuurlijk, en als ze de volgende dag de GSM binnen hebben, dan storneren ze het bedrag.


Je kan een bedrag dat je hebt overgemaakt helemaal niet storneren.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja, natuurlijk, en als ze de volgende dag de GSM binnen hebben, dan storneren ze het bedrag.

 

Storneren kan niet omdat je zelf de opdracht hebt gegeven.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb onlangs mijn GSM naar die van de TV-reclame opgestuurd. Kreeg een aantal weken later keurig mijn geld. Kon keurig via internet volgen of ze hem al binnen hadden en gecontroleerd op hij nog werkte en wanneer de betaling werd gedaan. Je hoeft ook niet alle je accesoires er bij op te sturen. Het enige wat ze nodig hebben is GSM en batterij. Alle overige dingen mag je houden zoals oplader, memory card, head-set, etc.

 

Gr,

 

Wouter

NBOX HDTV(Pools) | 60cm(13° Oost)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Xeodopel77

Ik heb onlangs mijn GSM naar die van de TV-reclame opgestuurd. Kreeg een aantal weken later keurig mijn geld.
Wouter


Ja ja, 2 euro voor je oude mobiel.
De Kliko is sneller.
Want die 50 euro biljetten van de reclame krijg je alleen als je een splinternieuwe iPhone inlevert.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mobiel van het werk krijgen is wel zo goedkoop maar in die omstandigheid ben ik als student natuurlijk niet.

 

Ik heb altijd zo iets van ik heb er 3 jaar plezier van gehad. Hij is zo opgebruikt dat niemand hem nog wil maar als ik hem inlever krijgt de Stichting Duchenne er nog 20 euro voor. Dus ja.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gekeken bij reclame maar wat een belachelijk lage prijzen voor je mobiele telefoon.

Ik geef ze nog liever weg aan een goed doel....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...