Ga naar inhoud


Websites die je gsm opkopen.


marcel1970

Aanbevolen berichten

Of gewoon doen zoals ik, en je telefoon gewoon gebruiken tot hij het niet meer doet... wat is daar mis mee, en het is beter voor je eigen financien cool

Ik heb 2 telefoontjes waarvan er 1 van de zomer 10 jaar wordt, en het andere is nu 5 geworden... Ze doen het prima voor mij, dus waarom geld uitgeven voor een andere?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ozzo
Net even gekeken bij reclame maar wat een belachelijk lage prijzen voor je mobiele telefoon.
Ik geef ze nog liever weg aan een goed doel....


Dat zeg ik dus ook Ozzo.
Veel te veel gedoe voor 3 knaken en op tv maar net doen of de 50 eurobiljetten naar je toe komen, jaja....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het mobieltje niet veel geld meer waard is, zou je deze ook kunnen schenken aan de Stichting AAP te Almere.

Zij krijgen er wat geld voor, wat weer ten goede komt aan de dieren die zij verzorgen of nu onder brengen in Spanje.

Het gaat hier dan om de apen, waarvoor een schitterende opvang is gerealiseerd door AAP.

Zij verzamelen ook lege cartridges, die worden - als het er genoeg zijn - gratis opgehaald.

Waarvan akte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...