Ga naar inhoud


MtvnHD geen beeld


jedokus

Aanbevolen berichten

Heeft iemand hier wel beeld op

 

Heb het HD pakket bij CD en zal volgens het lijstje deze ook kunnen kijken

Helaas alleen melding geen of gecodeerde uitzending.

verder wel alle kanalen die werken.

 

smartcard al op nieuw geactiveerd niet geholpen.

 

dit op een topfield TF7710HD pvr

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb de laatste lijst van de aanbieder erin gezet en neem aan dat het daar toch okay zal moeten zijn.

maar ja je weet het nooit met CD ze werken hard en wie hard wertkt maakt foutjes haha.

 

heb CD ook een mail gestuurd en antwoorde dat ik de laatste lijst erin moest zetten en had ik al gedaan en acivatie even opnieuw moest doen

geen resultaat hierbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds de zomer tp 7710. Ontvang alle kanalen, behalve MTVNHD. Ook niet na herhaaldelijk inladen nieuwe zenderlijst. Altijd mededeling geen uitzending of gecodeerde uitzending.Moet aaqn codering liggen, ontvangstbalk geeft goede ontvangst aan en ook EPG geeft informatie.

 

Wyler

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Wyler
Sinds de zomer tp 7710. Ontvang alle kanalen, behalve MTVNHD. Ook niet na herhaaldelijk inladen nieuwe zenderlijst. Altijd mededeling geen uitzending of gecodeerde uitzending.Moet aaqn codering liggen, ontvangstbalk geeft goede ontvangst aan en ook EPG geeft informatie.

Wyler


Dan ligt het aan je ontvanger ik heb namelijk perfect beeld met mijn philipsje HD ontvanger
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij sommige combinaties van ontvangers, ci modules en software versies heb je soms problemen, deze zenders te decoderen.

History HD heeft daar ook last van.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...