Ga naar inhoud


In welk pakket NG Wild?


Eduard07

Aanbevolen berichten

Op de site waar CD ook actief is, (satelliet-forum) wordt oa het volgende meegedeeld door CD:

 

Citaat:
Op dit moment zijn er nog een klein aantal technische zaken waar CanalDigitaal mee bezig is om op te lossen. Het kan daardoor voorkomen dat een of meerdere zenders geen beeld geven. Of dat er kortstondige storingen optreden in het beeld.

 

Het gaat hierbij voornamelijk om de zenders National Geographic Wild, Sport1.2 (23.5 MP4) en SBS6 HD (aanvoer/aanpassingen platform playout).

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast cybergard

Heb ook problemen om NGC Wild open te krijgen:-(

Gisteren na veel gemorrel de thema kanalen werkend gekregen.

Ook handmatig geen beeld..

 

NGC Wild Astra 23,5 11798 27500 H 3/4

 

Topfield 7710 HDPVR 500GB

Visosat 19/23/28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat op dit forum en in dit draadje het niet zal helpen dat je op je 2e of 3e kaartje beeld krijgt. Op een ander forum deze klacht posten (is daar ook al gebeurt hoor) of even een mailtje via mycanaldigitaal.nl heeft meer effect.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat laatste heeft allerminst effect, want je krijgt het standaardantwoord terug dat ook al bij de standaardvragen op de CD-site staat.

 

In mijn geval kreeg ik het advies een HD-ontvanger aan te schaffen! Terwijl die notabene vermeld stond in mijn mail en bovendien ook nog door CD aan mij was geleverd.

 

Zelf checken ze dus niet eerst even de klacht, maar antwoorden ze kennelijk per omgaande met het standaardantwoord uit de standaardlijst.

 

Wat een oenen! Heb er geen ander woord voor. sick

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
geen enkele zender uit het voormalig themapakket is te zien in het Familiepakket op de 2e en 3e smartcard. En dat klopt dus niet.


Hier na een heractivatie via internet gewoon de themakanalen open op tweede smartcard (familiepakket). Behalve NGC wild.

Wavefrontier T55 ( Oost:28,2; 23,5; 19,2; 13,0; 9,0, 4,8 en West: 0,8)1X VU+DUO en Xtrend et 6500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: geohaai
Origineel bericht van: Eduard07
geen enkele zender uit het voormalig themapakket is te zien in het Familiepakket op de 2e en 3e smartcard. En dat klopt dus niet.


Hier na een heractivatie via internet gewoon de themakanalen open op tweede smartcard (familiepakket). Behalve NGC wild.

Inderdaad gisteravond laat gingen themakanalen open behalve NGCWild.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen zijn we ruim een week later, en zijn die "technische problemen" bij CD kannelijk nog steeds niet opgelost om NGCWild op de 2e smartcard te krijgen.

 

Wat voor "technische problemen" zijn dat dan, vraag ik me af. confusedsick

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cybergard

Tweede kaart.....?? bij mij doet NGC Wild het nog steeds niet op de hoofd kaart.

Diverse keren een heractivatie uitgevoerd, kanaal opnieuw ingelezen nada..cd probleempje maar weer afwachten dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Maar dat zijn toch geen problemen die weken hoeven te duren? mad


Volgens mij zit het niet bij CDS de zender zit op een Skylink transponder en vermoedelijk moeten de Slowaken iets goed zetten en ja is het doorgegeven en zo ja werkt de technische man daar of is hij ziek of iets anders. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, Aart. Ik had al zo'n vermoeden dat het probleem bij de transpondereigenaar zou liggen.

Vraag is natuurlijk: wanneer gaat dit nou eens goedkomen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...