Ga naar inhoud


[RE-9000HD] RE-9000HD] Nieuw software 9000HD_PVR_v1.08.09.ird uitgebracht


gilera1009

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb die 1.08.09 er zojuist ingezet en toen de vandaag verschenen HD fastscan er in gezet. Deze nieuwe software versie is bij mij een drama. Om de haverklap geeft hij de mededeling "gecodeerde zender" aan en alleen de tuner uit en weer aan geeft weer soelaas. Tot het zich even later weer herhaald.

 

Snel 1.08.01 er maar weer in.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me nog even verstandig Jürgen.

 

Ik heb zojuist onderstaand verhaal gemaild.

 

Beste Rebox,

 

Ik lees op het forum van Sat4all dat er diverse problemen zijn met de pas verschenen software versie 1.08.09. Dit zie ik overigens ook bij mensen met de 8000 tuner.

 

Ik zelf heb deze er ook zojuist ingezet. Dit gaat goed, maar als je na de fabrieks reset een beetje gaat rondzappen, gaat het fout. Om de haverklap krijg ik geen beeld en geluid met de mededeling "gecodeerde zender". Alleen de tuner opnieuw starten lost dit dan weer voor even op.

 

Ik heb nu de versie 1.08.01 maar weer teruggezet. Het enige probleem wat ik daar mee had was een keer of twee per week een vastloper.

 

Is die 1.08.09 misschien alleen voor Seca2 en niet ook voor Seca2? Ik heb namelijk een Seca3 kaartje (in de onderste kaartlezer).

 

Met vriendelijke groet,

Alfons Verbiest

Almere

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat doet die software meer bij jullie als bij mijn, bij mijn doet die niets als ik de USB stik er in zet .als alleen een ogenblik software update en dat is het ,zo staat die over een uur nog als ik zelf niets doe dus het is weer drie X niets

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jan500
had dit gisteren ook, vandaag opnieuw fastscan gedaan nu nog geen scherm gehad van gecodeerde zender.

Tsja, ik heb met elke versie van de firmware eigenlijk al last gehad van de "Gecodeerde Zenders" melding. Dit staat bij mij al maanden op mijn wish list om op te lossen, ik wacht liever een seconde langer, dan dat deze melding op mijn scherm verschijnt smile Dit probleem heb ik al maanden terug aangegeven bij Rebox aangegeven, maar er gebeurt niet veel mee.

Mijn decoder gebruikt nog de V97 firmware, aangezien ik ook even de kat-uit-de-boom kijk met de nieuwe firmwares. Afgelopen weekend een update gedaan van de zenderlijst, ik zette altijd zenderlijsten terug via USB.. Ik denk dat het probleem wel minder is, dus ik houd het in de gaten smile Dus ik verwacht dat het terugplaatsen van een zenderlijst ook wat problemen met zich meebrengt.....

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CronoS,

 

Ik had er tot nu toe geen last van. Het is bij mij met die 1.08.09 ook niet zo dat dit een paar seconden duurt en dat dan de zender komt. Ik kreeg zeer geregeld die melding en dat was het dan. Alleen FTA zenders hadden dan nog beeld.

 

Als ik antwoord krijg op mijn mail laat ik het hier wel weten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
nou dat doet die software meer bij jullie als bij mijn, bij mijn doet die niets als ik de USB stik er in zet .als alleen een ogenblik software update en dat is het ,zo staat die over een uur nog als ik zelf niets doe dus het is weer drie X niets


Had ik ook. Trek even je netwerk kaart uit de ReBOX en probeer het dan nog een keer. Dan werkt het wel. Althans bij mij.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

stefan, je snapt het best wel want je heb zelf de Rebox geflasht met maxiboot.

Deze opmerkingen dragen nergens toe bij.

Zowel mag je deze onderleggen.

Laten we het leuk houden.

Nogmaals hulp of info nodig, bied ik me aan: puur voor de hobby.

Ik denk alleen aan mezelf want,

als iedereen aan zich zelf denkt

wordt er aan iedereen gedacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...