Ga naar inhoud


[RE-9000HD] RE-9000HD] Nieuw software 9000HD_PVR_v1.08.09.ird uitgebracht


gilera1009

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: radio man
En waarom ik nooit antwoord van ze krijg op m'n vragen is me onduidelijk - terwijl ik toch vriendelijke vragen stel...
Nu maar een Dream 8000HD erbij besteld, verkoop ik de Rebox wel weer...

Je bent een gelukkig mens radioman, om een mooie dreambox te kopen.

Tussen haakjes, ik ben nu zeer tevreden met me rebox9000, nu er een WD HDD in zit.
Ik heb enkel nog maar wensen, en geen bugs meer!

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan iemand mijn helpen hoi, ik had de Rebox RE-9000HD PVR geprogrammeerd voor twee programma's

een op SBS 6 HD op de 23 graden om 20:30 tot 23:15

en een op Net 5HD op de 23 graden om 21:30 tot 22:55

nu krijg in die tweede timer er niet in want dan zegt die tuner conflict

de Tuner zit door gelust en staat op Loop Through

ik begrijp hier nu niets weer van jullie wel ik hoor het wel gr. Gert

 

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze vraag past eigenlijk niet in dit onderwerp, je zou hiervoor een nieuwe thread moeten openen.

 

Het antwoord is kort, de ene zender is horizontaal gepolariseeerd, en de andere vertikaal.

Met een tuner actief kan je slechts een polariteit ontvangen, of vertikaal of horizontaal.

Voor wat je wilt, zal je echt op elke tuner een eigen lnb moeten aansluiten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die twee zenders zitten op verschillende transponders - met een doorgeluste Rebox gaat dat niet werken.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

2 Transponders is het probleem niet, wanneer die in hetzelfde "kwadrant" zitten.

Wanneer beide transponders bijvoorbeeld in de hoge band en vertikaal gepolariseerd zitten, gaat het wel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik zal iets preciezer zijn:

 

SBS 6HD is V (verticaal) gepolariseerd, Net 5HD is H (horizontaal) gepolariseerd en dat gaat niet tegelijk op een doorgeluste tuner.

 

EDIT - ik zag net dat de vraag al was beantwoord.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
2 Transponders is het probleem niet, wanneer die in hetzelfde "kwadrant" zitten.
Wanneer beide transponders bijvoorbeeld in de hoge band en vertikaal gepolariseerd zitten, gaat het wel.

klop daar was ik al bang voor ik heb het al opgelost door op de niet HD kanalen op te nemen daar zitten ze alle bij in hetzelfde "kwadrant horizontaal gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...