Ga naar inhoud


[RE-9000HD] RE-9000HD] Nieuw software 9000HD_PVR_v1.08.09.ird uitgebracht


gilera1009

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@stefan mijn excuses, ik bedoelde natuurlijk de netwerk-KABEL.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Allen,

 

Ik heb zojuist antwoord gehad van Rebox en mijn vermoeden is juist. Versie 1.08.09 is alleen bestemd voor mensen met een Seca 2 kaart. Voor Seca 3 moet je versie 1.08.01 gebruiken.

 

Hier is hun antwoord.

 

Goedemorgen,

 

 

De software versie is ontworpen voor gebruikers met een nog oude seca2 kaart, als er seca3 wordt gebruikt moet er gewoon nog gebruik worden gemaakt van versie 1.08.01.

 

 

Best regards,

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Johan Hof

 

Sales & Support Manager

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest

Hier is hun antwoord.

Goedemorgen,


De software versie is ontworpen voor gebruikers met een nog oude seca2 kaart, als er seca3 wordt gebruikt moet er gewoon nog gebruik worden gemaakt van versie 1.08.01.


Best regards,

Met vriendelijke groet,


Johan Hof

Sales & Support Manager


Beste Alfons,

Volgens mij was in dit forum al eerder een bericht geplaatst waarin werd gemeld dat de medewerkers van Rebox het niet op prijs stellen om met naam te worden geciteerd.
Dat het bericht met bronvermelding wordt geplaatst is prima maar ik kan me daar iets bij voorstellen dat de medewerkers het vermelden van hun namen niet op prijs stellen.
Althans zo had ik het begrepen.

Uiteraard bedankt voor het plaatsen van deze nuttige informatie.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit zo is, dan sorry.

 

Ik was me hier niet van bewust en heb dit eigenlijk expres gedaan met de gedachte hem op die manier "een pluim" te geven. Maar nu begrijp ik ook de reactie van duitsland.

 

Weer wat geleerd, nogmaals sorry en het zal niet meer gebeuren. In ieder geval niet door mij.

 

PS: misschien kan een mod er nog iets aan doen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Als dit zo is, dan sorry.

Je hoeft in feite geen sorry te zeggen want je was hiervan immers niet op de hoogte.
Zo`n ramp is het nu ook weer niet maar als niemand hierop attendeert kun je het ook niet weten.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gilera1009
nou ik heb dat mailtje ook gehad. ik vind dat ze dat wel beter hadden kunnen vermelden, dat die software alleen voor de seca2 kaart was toch, of zie ik dat verkeer gr. Gert

Ik neem aan dat ze nu ook zeer snel een seca3 variant uitbrengen? Dit omdat ze ook andere features hebben toegevoegd aan deze release? Weet iemand dat?

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gilera1009
nou ik heb dat mailtje ook gehad. ik vind dat ze dat wel beter hadden kunnen vermelden, dat die software alleen voor de seca2 kaart was toch, of zie ik dat verkeer gr. Gert


Ik snap hem niet helemaal want bij Rebox, Octagon enz. worden meer opgeloste problemen gemeld dan alleen Seca2 ondersteuning.
Overigens werkt de Octagon versie 1.08.09 probleemloos met de Seca3 kaart van CDS

1.Problemen met stand-by off verholpen;
2.Screen waving symptomen met CVBS Noise wanneer een service start na opstarten verholpen;
3.Direct live beeld na het locken van de tuner;
4.Soms niet decoderen van specifieke mp3 bestanden verholpen;
5.EPG taalinstellingen menu toegeveoegd (in taalinstellingen menu )
6.SECA 2 ondersteuning geimplementeerd;
7.Ongeschikte ts bestanden in de afspeellijst, welke niet geselecteerd en gecontroleerd werden verholpen;
8.Loop through power bypass in geval van stand-by off (geen ondersteuning voor 1watt stand-by).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Origineel bericht van: gilera1009
nou ik heb dat mailtje ook gehad. ik vind dat ze dat wel beter hadden kunnen vermelden, dat die software alleen voor de seca2 kaart was toch, of zie ik dat verkeer gr. Gert


Ik snap hem niet helemaal want bij Rebox, Octagon enz. worden meer opgeloste problemen gemeld dan alleen Seca2 ondersteuning.
Overigens werkt de Octagon versie 1.08.09 probleemloos met de Seca3 kaart van CDS

1.Problemen met stand-by off verholpen;
2.Screen waving symptomen met CVBS Noise wanneer een service start na opstarten verholpen;
3.Direct live beeld na het locken van de tuner;
4.Soms niet decoderen van specifieke mp3 bestanden verholpen;
5.EPG taalinstellingen menu toegeveoegd (in taalinstellingen menu )
6.SECA 2 ondersteuning geimplementeerd;
7.Ongeschikte ts bestanden in de afspeellijst, welke niet geselecteerd en gecontroleerd werden verholpen;
8.Loop through power bypass in geval van stand-by off (geen ondersteuning voor 1watt stand-by).

waar kan ik die software van dan halen al vast bedankt gr. Gilera1009

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gilera1009
nou ik heb dat mailtje ook gehad. ik vind dat ze dat wel beter hadden kunnen vermelden, dat die software alleen voor de seca2 kaart was toch, of zie ik dat verkeer gr. Gert

Dag Gert,
Misschien dat de site na het plaatsen van jouw bovenstaande bericht (gisterenavond 19.00 uur) is aangepast maar zowel bij de RE-8000 als RE-9000 staat nu heel expliciet vermeld dat de versie 1.08.09 alleen voor Seca 2 kaarten is bestemd.
Dus nu is de vermelding in elk geval correct.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...