Ga naar inhoud


Complimenten aan het adres van Canaal Digitaal!


Neptunus

Aanbevolen berichten

Ik zat net even in het forum van ITV (interactieve TV) van KPN te kijken, de gebruikers zijn woest over het uitblijven van beloofde ontwikkelingen.

 

En toen realiseerde ik me dat CDS een flinke inhaalslag heeft gemaakt! Inmiddels zijn vele wensen, zoals de meerdaagse EPG en het HD pakket, ingevuld. Ook hoor je niet zoveel meer over de administatie van CDS, incidenten zullen er altijd wel blijven.

 

Voor mij persoonlijk is het plaatje nu behoorlijk compleet, eigenlijk het enige waar ik me nog aan stoor zijn die deelkanalen. Niet zozeer dat er deelkanalen zijn maar wel dat een logische keuze ontbreekt, dus niet twee sportkanalen delen die beiden live content in de weekeinden uitzenden.

 

Verder mis ik nog de twee overige Eredivisie Live kanalen.

 

Maar al met al toch de complimenten want een half jaar geleden overwoog ik nog over te stappen naar DVB-s. Dat is nu volledig van de baan.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Inderdaad, CDS is de laatste maanden goed bezig! Ik heb er een paar maanden terug aan gedacht over te stappen op de kabel, omdat daar wel de RTL-HD zenders werden toegevoegd. Ben nu heel blij dat ik bij de satelliet ben gebleven!

 

Het enige wat ik nog mis (ik wil eigenlijk niet zeuren) zijn wat Nederland 24 kanalen, zoals 101 en Best 24... Maar je kunt uiteraard niet alles hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus


Voor mij persoonlijk is het plaatje nu behoorlijk compleet, eigenlijk het enige waar ik me nog aan stoor zijn die deelkanalen. Niet zozeer dat er deelkanalen zijn maar wel dat een logische keuze ontbreekt, dus niet twee sportkanalen delen die beiden live content in de weekeinden uitzenden.

Verder mis ik nog de twee overige Eredivisie Live kanalen.



De sportkanalen zijn nu inderdaad nog meer het ondergeschoven kindje geworden. Het is te hopen dat ze nog eens goed willen kijken naar de beeldkwaliteit van vooral EredivisieLive en misschien inderdaad het derde kanaal er nog bij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast braveheart29

Helemaal met je eens neptunus, ik ben nu ook zeer tevreden over CD, dat was wel eens anders, maar ze hebben inderdaad een behoorlijke inhaalslag gemaakt en zijn zelfs voorloper wat betreft HD tv. Ook ben ik het met je eens over het eredivisie kanaal. Ik blijf ook hopen dat er volgend seizoen het 3e kanaal bij gaat komen, het 4e hoeft wat mij betreft niet eens zozeer, daar word nauwelijks gebruik van gemaakt, maar het 3e mis ik echt wel. En misschien het hoofdkanaal in HD volgend seizoen :D, dan heeft de CD abonnee echt niets meer te klagen. Petje af voor CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, echt niet! SD/HD scheelt dag en nacht.

 

Ook ik doe mee aan deze complimenten ronde. Verdiend! Maar, beste CD, niet meteen maar denken, dat het zo wel genoeg is. Er is nog genoeg te verbeteren!

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Het is in ieder geval een goede stap vooruit.

 

Gert.

 

 

Origineel bericht van: exciter
Nou, echt niet! SD/HD scheelt dag en nacht.

 

Ook ik doe mee aan deze complimenten ronde. Verdiend! Maar, beste CD, niet meteen maar denken, dat het zo wel genoeg is. Er is nog genoeg te verbeteren!

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment zeer tevreden over het aanbod van CD, ik zou echter graag nog Canvas/Ketnet in HD erbij willen hebben, en Animal Planet HD!

En nieuwere software voor de CAM, zodat die beter loopt in combinatie met mijn ontvanger, want als ik hem inschakel, dan zit ik het eerste kwartier tegen hikkende beelden aan te kijken, totdat de CAM op temperatuur is.

Ik moet de officiële CD Mediaguard CAM in de onderste slot doen, want als hij in de bovenste zit, dan blijft het beeld continu hikken.

Wat de prijs betreft, ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding met het huidige HD pakket.

Hopelijk blijft dat zo.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Inderdaad, CDS is de laatste maanden goed bezig! Ik heb er een paar maanden terug aan gedacht over te stappen op de kabel, omdat daar wel de RTL-HD zenders werden toegevoegd. Ben nu heel blij dat ik bij de satelliet ben gebleven!

Het enige wat ik nog mis (ik wil eigenlijk niet zeuren) zijn wat Nederland 24 kanalen, zoals 101 en Best 24... Maar je kunt uiteraard niet alles hebben.


had hetzelfde wou ook naar de kabel en had al bijna tele2 opgezecht
toen het bericht van CD kwam direkt alles maar zo gelaten en een T90 gekocht

dus ook positief over CD

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA!!

 

Animal Planet HD!

 

dan hoef ik niet steeds naar Thor op 1 west te draaien :Y

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: exciter
Nou, echt niet! SD/HD scheelt dag en nacht.

Ook ik doe mee aan deze complimenten ronde. Verdiend! Maar, beste CD, niet meteen maar denken, dat het zo wel genoeg is. Er is nog genoeg te verbeteren!

Zeker..de helpdesk bv.......
Maar ere wie ere toekomt ze zijn goed bezig.
Als presentje heb ik ook de "thema kanalen" er gratis bij, voor 18 euro(familie/hd pakket).
Ik weet niet of ik de enige ben?


Nee hoor je bent niet de enige...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...