Ga naar inhoud


Advocaat neemt ontslag : "Een jaar werk verloren"


Catalán

Aanbevolen berichten

CEO Jean-Marie Philips is verrast door het plotse ontslag van bondscoach Dick Advocaat. "We zijn een jaar verloren", aldus Philips.

 

 

Volgens de CEO had hij geen idee van de plannen van Advocaat. "Je kan wel zeggen dat we een jaar verloren hebben. Dit is een gebeurtenis met moeilijke gevolgen waarop we nu gepast moeten reageren. Iedereen bij de bond was verrast", reageert Philips.

 

"Ik denk dat enkel de journalisten niet verrast waren. Advocaats assistent Bert Van Lingen was gisteren zelfs nog op Anderlecht om er de wedstrijd tegen Kortrijk te zien."

 

"Bondsvoorzitter François De Keersmaecker was er niet goed van toen hij me om 14.30 uur belde. Hij is meteen naar de bond gereden. Maar ach, trainers komen, trainers gaan, de voetbalbond zal altijd bestaan."

 

bron : Gazet van Antwerpen

 

 

'Dick' krijgt in Belgie ineens een Engelse betekenis.

 

 

 

 

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: S40
Volgens de CEO had hij geen idee van de plannen van Advocaat

nee, alleen de kranten hebben dit al weken zien aankomen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lompe eikel hoor die Advocaat. Had het dan gewoon vantevoren gezegd, dat ie bij een hoog bod direct weg zou gaan.

 

Aan de andere kant, als ik moest kiezen tussen 6 ton in Belgie of 6 miljoen in Rusland, dan zou ik het ook wel weten. Zeker na al dat gezeik in Belgie de hele tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
Origineel bericht van: S40
Volgens de CEO had hij geen idee van de plannen van Advocaat

nee, alleen de kranten hebben dit al weken zien aankomen.


Nie alleen de gazetten hadden dit zien aankomen maar iedereen die het voetbal volgt had da zien aankomen.

Het is altijd hetzelfde met die hollanders....zo gierig als de pest en kunnen hun woord niet houden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Nederlander doet het mij wel zeer, dat we door een stelletje z.g. "feestvierders", een slechte naam bij onze directe vrienden en anderen zo'n slecht imago hebben verkregen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Neptunus
Namen alle oprechte Nederlanders op dit forum aan alle Belgische vrienden hier aanwezig: onze excuses voor het gedrag van geldwolf en rupsje nooit genoeg Dick Advocaat. blush

Nou als ze mij 12 miljoen per jaar bieden en voor 1 miljoen afkopen(want dat betalen de russen), zou ik ook gauw de roden verlaten cry
"Ik ben toch niet gek" zou Louis van Gaal zeggen.


Ja gij ook ook uw woord en uw contract breken dat dacht ik al.
Er bestaat nog zoiets als eer heh.

En altijd maar roepen van 'neen ik stop bij az en dan blijf ik coach van de belgen ect ect'
Zelfs gisteren ochtend riep iedereen nog dat die zou blijven.

Het is gewoon nen geldwolf en dat is alles.
Diene vent heeft geen greintje eer en repect.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Opuske
Het is altijd hetzelfde met die hollanders....zo gierig als de pest en kunnen hun woord niet houden.


Ben zo blij dat er weer een (hopelijk eenmalig) voetbal topic is.....

Brengt zoals altijd het beste in de mens naar voren....

Grtz
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik als belg had hetzelfde gedaan als advocaat, zeker als ik een pak poen meer kon krijgen,

dan had die achterlijke voetbalbond hier in belgie maar een waterdicht cantract met hem moeten afsluiten,dan was dit niet gebeurt.dit heeft niets met gierigheid te maken maar met gezond verstand,de 4e club van europa trainen en een pak poen meer,gelijk heeft hij.

 

beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ook wel dat het verschil in salaris wel erg groot is, maar er zijn een paar kanttekeningen hierbij te maken:

 

- de man is al multimiljonair, hoe bedoel je rupsje nooit genoeg

- hij heeft geen hobby's, wat moet hij met al dat geld?

- hij heeft bewust gekozen voor België, wilde dichter bij Den Haag zijn.

 

En dan is er nog de manier waarop. Van Van Gaal is bekend dat hij vorig seizoen lucratieve aanbiedingen heeft laten lopen omdat hij een contract met AZ had. Zo kan het ook.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik snap ook wel dat het verschil in salaris wel erg groot is, maar er zijn een paar kanttekeningen hierbij te maken:

- de man is al multimiljonair, hoe bedoel je rupsje nooit genoeg
- hij heeft geen hobby's, wat moet hij met al dat geld?


Je weet nooit wat mensen met hun geld doen of van plan zijn in de toekomst.

Misschien laat ie wekelijks dure meisjes langs komen, of wordt ie ergens mee gechanteerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...