Ga naar inhoud


Advocaat neemt ontslag : "Een jaar werk verloren"


Catalán

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:

Advocaat heeft geen schuldgevoelens: “Zou België die hebben bij een ontslag? Ik besef dat de consequenties niet zo mooi zijn, maar ik kan daar niets aan doen. Word ik ontslagen, dan is dat gerechtvaardigd, maar dat ik zelf opstap, blijkt een schandaal.”

"Dat ze me nu een deserteur noemen? Dat doet me niets. Ze kunnen me in Rusland evengoed aan de deur zetten als er geen prestaties komen. Zo gaat dat in het voetbal", vervolgde Advocaat. “Ik heb de Rode Duivels nooit als interimjob gezien, dat doe ik hier bij AZ. De Rode Duivels zijn een sterk team en kunnen zeker resultaten behalen, maar dat zal me bij Rusland sneller lukken. Als Rusland nooit was gekomen met een voorstel, was ik bij België gebleven."


smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een citaat uit het Parool in de tijd dat deze meneer tekende bij Belgie:

 

 

 

Voor het geld moet Advocaat alvast niet naar Brussel komen. Bij Zenit

heeft hij een jaarsalaris van 7,5 miljoen euro, in België zou hij niet

aan een miljoen euro per jaar komen. ''Als ik voor het geld zou

kiezen, moet ik hier blijven. Bij België speelt geld geen rol, want

dat is bijna niets, toch zeker in vergelijking met Zenit. Maar daar

doe ik het dus niet voor. Mijn keuze heeft niets met geld, maar wel

met omstandigheden te maken.''

 

Advocaat was ook bij enkele clubs in beeld. Zo werd hij genoemd bij

Ajax. ''Maar in Nederland wil ik niet meer werken, dat heb ik gehad.

Het wordt ofwel Zenit ofwel België'', zegt hij. ''Ik word 62 jaar en

kom in een fase van m'n leven dat ik iets anders wil doen. Dan begin

je na te denken over hoelang je nog te gaan hebt. Op leeftijd denk je

sneller aan een functie als bondscoach. Kijk maar naar Hiddink, Lippi,

Hitzfeld en Trapattoni. Zelfs Adriaanse overweegt het. Als je bij een

club bent, ben je daar zeven dagen op zeven mee bezig. Bij een

nationale ploeg vul je je tijd anders in.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarna kwam hij erachter met welk een club amateurs hij aan het werk moest ..... wat een vertoning .....

 

Versta me niet verkeerd hoor, ik denk dat al die voetbalbelgen (vooral uit nederlandse school ben ik bang) echt ver kunnen komen, maar

 

dan heb je niets aan vervelende mannetjes die denken groter te zijn dan de nationale 11 .... dit geldt voor spelers en bobo's

 

Groot gelijk heeft ie. Niet voor de poen maar voor het spelletje gaan .... ik geloof zijn oprechtheid oprecht ...

 

maar ja, het gaat over voetbal en wie ben ik smile

DB7000/DM800, Triax80cm, Triax multiblock, NFS/Windows Home Server, open-PLI, MSI Media Center/Windows Media Centre met heel veel patches

 

Always curious ...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike

hypocriet.

 

als iemand hier een nieuwe baan kan krijgen, met dezelfde functie maar met meer salaris. Dan gaat iedereen er ook voor.

 

en nu doet Advocaat ditzelfde, maar dan is hij een geldwolf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze Belgische vrienden zaten vanaf dag 1 al te "zeiken" over Dick Advocaat. Wees dan blij dat hij weg is.

 

Hij heeft in de maanden dat hij werkzaam was nooit iets goeds kunnen doen in de ogen van de Belgen. Dat hij óók bij AZ aan de slag ging was ook al niet goed te praten.

 

Als hij ontslag had gekregen als bondscoach van de "Rode Duivels", dan was er ook niet zo'n ophef geweest.

 

Ik zou ook weg zijn als ik ergens het 10-voudige kon verdienen.

 

Laten ze hem toch lekker een boete geven, met het salaris die hij bij de Russen gaat verdienen zal hij deze boete lachend betalen :D

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Agent Mike
hypocriet.

als iemand hier een nieuwe baan kan krijgen, met dezelfde functie maar met meer salaris. Dan gaat iedereen er ook voor.

en nu doet Advocaat ditzelfde, maar dan is hij een geldwolf?


Normaal gesproken wel ja, maar het ligt hier toch even anders. Onze Dicky heeft een bewuste keuze gemaakt om bondscoach te worden van België. Hij heeft een paar jaar in een hotelkamer in St Petersburg gewoond, hij kwam vrijwel nooit van zijn kamer.
Hij was dat zat en koos voor België omdat hij in zijn geliefde Den Haag wilde wonen.

Bij deze keuze speelde geld vrijwel geen rol. Tijdens zijn werk voor AZ heeft hij meerdere keren aangegeven terug te zullen keren.

Hoe je ook wendt of keert, hij laat de Belgische bond gewoon in de steek, zonder aankondiging.

Dan heb ik meer bewondering voor Van Gaal die zich netjes aan het contract hield bij AZ.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Agent Mike
hypocriet.

als iemand hier een nieuwe baan kan krijgen, met dezelfde functie maar met meer salaris. Dan gaat iedereen er ook voor.

en nu doet Advocaat ditzelfde, maar dan is hij een geldwolf?


Normaal gesproken wel ja, maar het ligt hier toch even anders. Onze Dicky heeft een bewuste keuze gemaakt om bondscoach te worden van België. Hij heeft een paar jaar in een hotelkamer in St Petersburg gewoond, hij kwam vrijwel nooit van zijn kamer.
Hij was dat zat en koos voor België omdat hij in zijn geliefde Den Haag wilde wonen.

Bij deze keuze speelde geld vrijwel geen rol. Tijdens zijn werk voor AZ heeft hij meerdere keren aangegeven terug te zullen keren.

Hoe je ook wendt of keert, hij laat de Belgische bond gewoon in de steek, zonder aankondiging.

Dan heb ik meer bewondering voor Van Gaal die zich netjes aan het contract hield bij AZ.




Ik sluit me bij Neptunes aan.
Afspraak is afspraak, Maar Geld maakt te veel mensen zwak, mad zie de berichten in de kranten van het afgelopen jaar. madmad
En onze Dick dus ook , jammer....... eek

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie weten wat er in het kontrakt staat tussen de belgische voetbalbond en Dick Advocaat.

Ik weet dat niet en kan daarom ook geen oordeel geven over wie er wel of niet gelijk heeft.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Jullie weten wat er in het kontrakt staat tussen de belgische voetbalbond en Dick Advocaat.
Ik weet dat niet en kan daarom ook geen oordeel geven over wie er wel of niet gelijk heeft.



Jawel hoor, het is van beide kanten bevestigd dat er geen clausule over een ander land of over een andere club in staat. Dat is ook de reden dan Dicky "rupsje nooit genoeg" Advocaat al aangegeven heeft de consequenties, lees boete, te zullen aanvaarden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan Derksen gaf het vanavond in voetbal international al aan: je schaamt je toch kapot voor het gedrag van een Nederlandse trainer in het buitenland.

 

Dicky gooit de goede naam van de Nederlandse trainers in het buitenland hebben te grabbel. En het is niet de eerste keer hé.

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...