Ga naar inhoud


[perpetuum mobile] De Tesla motor


leo1949

Aanbevolen berichten

die elektromagneet heeft geen 100% rendement..

laat staan dat je dynamo een 100% rendement heeft wink

 

je hebt hoe dan ook verliezen :+

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb geen idee hoe een Tesla motor zou moeten werken. Maar als het een principe is dat door Tesla zelf ontworpen is, dan ben ik wel benieuwd. Tesla was een geniale uitvinder die bijvoorbeeld onze wisselstroom electriciteitsnetten bedacht heeft. Hij heeft ook nog allerlei niet verwezenlijkte ontwerpen nagelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit echt zou bestaan, dan had onze regering er allang al belasting op geheven! :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimble
Origineel bericht van: Ou-Tannu
die elektromagneet heeft geen 100% rendement..
laat staan dat je dynamo een 100% rendement heeft wink

je hebt hoe dan ook verliezen :+


Doelde eigenlijk op; ipv permanente magneten, electromagneten gebruiken en die onder spanning houden die uit de muur komt :D

Enigste vorm van "gratis" energie is zon-wind-golfslag. Omslagpunt is wel erg hoog, maar je kan tegenwoordig met licht al met een kleintje een heel eind komen.

Voor de rest, motoren, verwarmingselementen ed. kost je dik 15 jaar voor je aan een omslagpunt komt.

Bij de overgesubsidieerde windmolenparken zet ik mijn vraagtekens. (Denk in de tijd dat de 1000-tjes nog groen waren (guldentijdperk), die kreet is gekomen wink ...ehhh groene energie )
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet dat de hoog-geprezen TU Delft...waar al onze geleerden en wetenschappers vandaan komen zich leent voor dit soort kwakzalvers.

Ik ben eigenlijk teleurgesteld dat zo´n demonstratie gefilmd en wel op de TU Delft gedaan wordt.

Dat dit instituut zijn wereldwijde faam op het spel zet voor deze flauwekul.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit was de aarde plat en het middelpunt van het universum en dat was ook een wetenschappelijk vaststaand feit.

Volgens de huidige modellen kan een ster kan ook maar 120 keer meer massa hebben dan onze zon zonder zich op te splitsen en toch ontdekken ze er nu eentje met 150 keer zonmassas.

 

Ik zeg niet dat dit nu de grote ontdekking is maar als iedereen zich altijd vasthoud aan de huidige kennis, theorien en modellen en elke aanvechter ervan meteen uitmaakt voor kwakzalver en charlatan zal er nooit wat veranderen.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...