Ga naar inhoud


[Power point] Kan er een video laten afspelen terwijl de slides wissellen?


Big fellow

Aanbevolen berichten

Ik denk dat er hier wel een paar mensen "rondlopen" met kennis van power point, dus vandaar mijn vraag hier.

 

Ik wil een slideshow maken waarbij ik tijdens het wisselen van de slides een video laat doorlopen in een kader.

 

Als ik het gewoon probeer met 2 slides en ik stel het in dat de slides automatisch moeten wisselen gebeurt dat niet. (Wacht op einde video) Als ik handmatig naar de volgende slide wil dan stop eerst de video, en met een volgende klik gaat hij naar de volgende slide.

 

Het idee was om power point te gebruiken om een simpele "digital sign" te maken... Maar ik denk dus dat het niet gaat lukken. (De video moet trouwens vervangen worden door live-TV...)

 

Kan iemand mij vertellen of wat ik wil gaat lukken?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je voor de link.

Ik heb echter Office 2003, dus ik zal eens moeten zoeken of dat ook met Power point 2003 kan.

Misschien nog een tip hoe de video te vervangen door een live TV beeld?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Big fellow
(...)
Ik wil een slideshow maken waarbij ik tijdens het wisselen van de slides een video laat doorlopen in een kader.
(...)
(De video moet trouwens vervangen worden door live-TV...)

Misschien is het een idee om een gewone (live) videoplayer gefixeerd bovenop de presentatie te draaien?

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Origineel bericht van: Big fellow
(...)
Ik wil een slideshow maken waarbij ik tijdens het wisselen van de slides een video laat doorlopen in een kader.
(...)
(De video moet trouwens vervangen worden door live-TV...)

Misschien is het een idee om een gewone (live) videoplayer gefixeerd bovenop de presentatie te draaien?

Liever niet want ik wil een deel van de "show" de video full screen zetten... (Indien mogelijk) Ook wil ik graag controle houden over wanneer ik de TV stream in de slide show zet. (Denk aan om de zoveel tijd een full screen slide er tussen door...)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook een weservice die dit voor niets aanbied. Ik weet niet of ik de link mag plaatsen dus indien interesse. dan per PM.

 

Je krijgt hier namelijk 1 licentie voor nop met 25MB storage gratis en de webplayers zijn ook gratis.

 

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips.

Ik denk dat ik maar voor een digital signage programma ga. Ik heb er al eentje gevonden die open source / gratis is.. Eerst eens die testen... :-)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...