Ga naar inhoud


Ben ik de enige waar alle seca kaarten zijn uitgevallen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 739
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heb ook gewoon een abbo. En wtf ....??? ... hij doet het plotseling weer... Ik ben sprakeloos... het probleem kan niet aan mijn dreambox liggen ....toch??? .. Maar goed.. Ik heb mijn zenders weer.

 

@Rene,

kijk of je buurman weer beeld heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook alle zenders langsgezapt en wat open moet gaan gaat ook open.

 

Voor degene waar het niet werkt de box herstarten lost ook nog wel eens iets op. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmm.... ff wat getest

bij cccam 214 ecm ok zwart beeld.....met scam....beeld....met cd cam beeld.....dus....er zit denk ik een probleem in cccam icm de mtv transponder......wie weet nieuwe sw op de kaart en dan een cam die het op de verkeerde manier aanstuurd.....mijn cccam geeft ook in telnet geen ecmtijd meer aan maar nan sinds de update

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigm
hmmmm.... ff wat getest
bij cccam 214 ecm ok zwart beeld.....met scam....beeld....met cd cam beeld.....dus....er zit denk ik een probleem in cccam icm de mtv transponder......wie weet nieuwe sw op de kaart en dan een cam die het op de verkeerde manier aanstuurd.....mijn cccam geeft ook in telnet geen ecmtijd meer aan maar nan sinds de update



Wat de mogelijkheid is dat ze CCcam willen uitschakelen,het vreemde voor de storing werkte CCcam 2.1.3 op alle kanalen na de storing niet meer,denk dat ze toch deze cam willen omzeilen naar mijn idee wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik ga no 1 ding testen....ik heb mijn cd-cam erin zitten de ontvanget op sbs6....kaart in de cam....een heractivatie aangevraagd.......en ik kijk morgen of er wat veranderd is mbt de mtv kanalen...wie weet......ik heb al vreemdere dingen meegemaakt.....want espn blijkt niet te werken...dus kan ik mooi mee testen of deze morgen wel werkt ....werkt ook niet met de cd cam...

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al langer problemen met die mtv's (hikken en zo) en nu hikt niets meer maar ook geen beeld. Ik heb al van alles getest maar die zenders blijven zwart(orgineel abbo) en dat nan heb ik ook na een nieuwere image en is ook bekend(pli). Heb zelfs ecm tijd:

 

192.168.0.26 |00d 00:13:19|00d 00:00:03|4883 (4883) |199 (199)|2.1.4 |Canal Digitaal - VH-1 (Video Hits One) [s3 6A] (ok) | 0.3173s

 

Het vreemde is dat ik nergens op geen een ontvanger beeld heb op die zenders(pioneer,stong,pace,humax5400,humax5900,dm7020, vuduo,technisat met C+ ci). zelfs mijn oude aston 1.05 produceert nog beeld maar geen mtv's. Het gekke is dat de c+ ci geen melding geeft op die zenders van mtv omtrend geen rechten. Dit geeft de ci module WEL bij de spaanse mtv's. Mijn THUIS server is de oude 7020(ik had voorheen een dm800 en die had maar 1 kaartslot en ik heb 2 kaarten).Heb net getest krijg ook met scam alleen beeld op de normale zenders maar niets op de mtv's. de enige die het doet is vh1 classic en espn(pakt mijn premiere kaartje ervoor)

 

0000 MANAGMENT : 2010-07-23

006a CANALDIGITAAL : 2010-07-22

 

naar mijn gevoel stond van de week de management ook op 22-7-2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat lekker....

de datum van mijn kaart is van 22/07/10 naar 25/07/10 gegaan......nu geen mtv's meer ook niet met de cd cam.....

er gaat ergens wat fout....zelfs na herstart......ik ga vandaag ff bellen met cd

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigm
het gaat lekker....
de datum van mijn kaart is van 22/07/10 naar 25/07/10 gegaan......nu geen mtv's meer ook niet met de cd cam.....
er gaat ergens wat fout....zelfs na herstart......ik ga vandaag ff bellen met cd


Zou je even willen laten weten wat CDS hierover te zeggen heeft?
Ben benieuwd wat voor antwoordt ze erop hebben.
Ik heb namelijk precies dezelfde problemen, bij mij doen de MTV's het sinds vrijdag ook niet meer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...