Ga naar inhoud


Ben ik de enige waar alle seca kaarten zijn uitgevallen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 739
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: allez l'om
ik heb geen keyfile en zie dat er via mijn kaart wordt gedecodeerd, maar dus geen beeld


Ook hier niet alles lekker met de MTV`s, ook de VH1 zenders gaan traag of helemaal niet los.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
hier geen beeld op oa ESPN America, MTV zenders en MTVNHD, wel op Nederland 1 etc. Er zit toch nog iets niet helemaal goed blijkbaar


Same-o hier. Ik heb Ccam 2.14. . Updaten van openpli is als tip gegeven. Dit heb ik nog niet gedaan ivm geringe kennis over het hele gebeuren van openpli. Dus ik denk dat ik eerder mijn DM800 naar de satboer breng om een eventuele update te laten doen. Overigens Vh1 heeft ook zwart beeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: allez l'om
ik heb geen keyfile en zie dat er via mijn kaart wordt gedecodeerd, maar dus geen beeld


Ook hier niet alles lekker met de MTV`s, ook de VH1 zenders gaan traag of helemaal niet los.


ook hier het zelfde met de mtv's en de VH1 ook dat ie decodeerd of effe beeld en dan staat die stil , voor verleden week Woensdag nooit problemen mee gehad , heb 2 kaarten en allebei het zelfde probleem.

gr paaap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Henk van de klantenservice is er geen storing en werkt het allemaal goed.

 

Als er nu meer de problemen daar ook bekend maken wordt er misschien wel wat mee gedaan

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream7020
Volgens Henk van de klantenservice is er geen storing en werkt het allemaal goed.

Als er nu meer de problemen daar ook bekend maken wordt er misschien wel wat mee gedaan

Het is in dit geval ook wel een beetje vreemd dat beide kaarten dit probleem geven, terwijl anderen geen stilstaand beeld hebben. Dan ligt het in ieder geval niet aan de zender of de codering, en zou ik in eerste instantie ook thuis op onderzoek uit gaan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: dream7020
Volgens Henk van de klantenservice is er geen storing en werkt het allemaal goed.

Als er nu meer de problemen daar ook bekend maken wordt er misschien wel wat mee gedaan

Het is in dit geval ook wel een beetje vreemd dat beide kaarten dit probleem geven, terwijl anderen geen stilstaand beeld hebben. Dan ligt het in ieder geval niet aan de zender of de codering, en zou ik in eerste instantie ook thuis op onderzoek uit gaan.


Ligt aan de kaarten , dat is het probleem !!!!!!!

En die prutsers bij CD op de klanteservice weten niet waar ze over praten

ppaap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ppaap

Ligt aan de kaarten , dat is het probleem !!!!!!!

En die prutsers bij CD op de klanteservice weten niet waar ze over praten

ppaap

Als dat zo is, moet er dus een hele serie kaarten zijn met hetzelfde probleem.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...