Ga naar inhoud


hoe kom je achter je modum/router sleutel ?


Aanbevolen berichten

Heb een router van KPN .Hierop zit een Apple met netwerk kabel.Heb onlangs een laptop ( met windows 7)gekocht! Sluit ik de laptop aan met een netwerk kabel kom ik online maar als ik het draadloos probeer vraagt de laptop om een sleutel.

Zo slim dat ik ben heb ik de doos van de router allang weg gegooied. blushDus mijn vraag is , kan ik de sleutel alsnog vinden in combinatie met de serie nummers achter de router etc ? alvast bedankt

DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien staat de WPA sleutel op de onderzijde van de router.

Anders in de brief van KPN die je hebt gehad.

 

Als dat niet lukt, sluit je de netwerkkabel nog eenmaal aan op de router. Dan log je in de router in. Bij de Experiabox is dit normaalgesproken: http://192.168.2.1/

Daarna kun je bij wireless security de sleutel terugvinden.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even het modem van de muur af gehaald en daar zit een sticker op onder kant

van het modem en daar staat op

wep [hex].............

wpa psk..............

twee de zelfde sleutels

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is correct want voor beiden is dezelfde sleutel van toepassing.

 

Mocht dit niet lukken dan gewoon de klantenservice van KPN bellen. Zij kunnen op afstand in jouw router kijken en de juiste sleutel aan je mededelen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

hartelijke dank voor jullie reacties.Er is een stikker op de onder van de Experia box maar die zijn alleen WAN,WLAN en LAN Mac nummers.

Ik heb ook geprobeerd om in te loggen onder de IP nummer.Hier kom ik een inlog pagina tegen dat op een wachtword vraagd. Morgen even de KPN bellen en vragen voor de code.Nog maals bedankt

DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: The postman
Het is gelukt !! hoe simpel kan een wachtword zijn blush nogmaals bedankt iedereen

Was een harde reset(factory) niet simpeler geweest? Dan gaat echt alles eruit(en kun je ook de macadressen weer zien) ook je encryptie en kun je die zo weer zelf opnieuw instellen, of is dat te simpel gedacht?


Helemaal juist SjaakK

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...