Ga naar inhoud


na storing CD vh1 werkt niet lekker meer


NL1PDV

Aanbevolen berichten

hallo,

 

na de storing van CD is het volgende bij mij aan de hand.

Als ik VH1 wil zien moet ik steeds de cam herstarten dan heb ik beeld.

ga ik naar een ander kanaal en ga weer terug naar VH1 dan moet ik de cam weer herstarten.

 

heb CCCam 2.14 ..

dreambox 7020

 

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 211
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Omdat ik met mijn eigen kaart geen problemen heb. Zowel op een offi box, een dreambox met CCcam 2.1.4 en een CI...

 

VH-1 en die andere MTV zenders hebben op 1 zender verschillende coderingen en als je met CCcam of zo werkt in een WWW-share dan worden eerst andere CAIDs getest/gebruikt en pas later komt misschien een kaart van CanalDigitaal aan de beurt...

 

Bovendien verteld niemand over de klagers precies welke opstelling ze precies hebben, laat staan of er ook sprake is van een lokale kaart met abonnement. Het enige wat gemeld wordt is CCcam en Dreambox DM 7020...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Hier geen probleem. VH1 alsmede alle MTV's openen prima met CCCam 2.1.4. Misschien brakke keylist in de box? Of een verkeerde prio in je CCCam?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Er zijn nog vele meldingen van kaarten die niet goed werken.
Daarbij vind ik de argumenten van littlesat maar erg vaag en ook niet steekhoudend.
Als je dit soort beschuldigingen uit ben ik van mening dat hij met betere argumenten moet komen.


Dat onderschrijf ik ook , dus littlesat weet dan waarschijnlijk ook de oplossing .

gr ppaap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bertss50
Nou hier ook geen beeld meer op de MTV's sinds vandaag.
Heb gewoon basis pakket.
Het probleem zit toch echt bij CDS en niet bij ons.


Hier ook pcies hetzelfde word wel gedecodeerd maar geen beeld.

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ppaap
Origineel bericht van: Johan45
Er zijn nog vele meldingen van kaarten die niet goed werken.
Daarbij vind ik de argumenten van littlesat maar erg vaag en ook niet steekhoudend.
Als je dit soort beschuldigingen uit ben ik van mening dat hij met betere argumenten moet komen.


Dat onderschrijf ik ook , dus littlesat weet dan waarschijnlijk ook de oplossing .

gr ppaap


Net deze morgen de box gereboot en wat schets mijn verbazing !!!!
alle mtv kanalen en VH doen het weer , dus het probleem lag toch echt bij CD , zoals ik al dacht wat een stelletje prutsers zowat twee weken na die ellende met de kaarten.

ppaap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ppaap


Net deze morgen de box gereboot en wat schets mijn verbazing !!!!
alle mtv kanalen en VH doen het weer , dus het probleem lag toch echt bij CD.


Jij reboot je box om het probleem op te lossen en 'dus' zit de oorzaak bij CD. Vreemde conclusie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...