Ga naar inhoud


na storing CD vh1 werkt niet lekker meer


NL1PDV

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: ppaap


Net deze morgen de box gereboot en wat schets mijn verbazing !!!!
alle mtv kanalen en VH doen het weer , dus het probleem lag toch echt bij CD.


Jij reboot je box om het probleem op te lossen en 'dus' zit de oorzaak bij CD. Vreemde conclusie.


Verder kijken op op het forum er zijn er meer die nu wel beeld hebben , met de kaart , de reboot heb ik gedaan nadat ik mijn box had geupdate , dus wat is de conclusie vannacht heeft CD kaarten gerepareerd , of zou dat niet kunnen .

ppaap
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 211
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:

Hier ook pcies hetzelfde word wel gedecodeerd maar geen beeld.

Deze zin snap ik niet maar is wel interessant om mijn argument te verklaren... bedoel je dat je wel een CW krijgt ergens van een of andere share maar dat deze CW vals is?

Hoezo zijn mijn argumenten niet steekhoudend. Omdat CDS niet de schuld kan krijgen of omdat ik het heb dat het hier waarschijnlijk over cardsharing gaat en omdat de MTV zenders meerdere ECMs hebben met verschillende provider IDs e.d. zodat CCcam zich hierin verslikt.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met RTL4HD is hetzelfde. Hier zit nog altijd een cryptoworks ECM op vanuit de MyZen tijd.

 

Ik zou zeggen, haal al je C-regeltjes eens even weg en kijk of het dan wel lukt...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Hier ook pcies hetzelfde word wel gedecodeerd maar geen beeld.

Deze zin snap ik niet maar is wel interessant om mijn argument te verklaren... bedoel je dat je wel een CW krijgt ergens van een of andere share maar dat deze CW vals is?

Hoezo zijn mijn argumenten niet steekhoudend. Omdat CDS niet de schuld kan krijgen of omdat ik het heb dat het hier waarschijnlijk over cardsharing gaat en omdat de MTV zenders meerdere ECMs hebben met verschillende provider IDs e.d. zodat CCcam zich hierin verslikt.


bij mij is het zo dat ik in het scherm kan zien dat de dreambox de kaart (geen share dus zoals jij blijft insinueren) aanspreekt en dat de kaart ook antwoord geeft op provider 6a, zoals bij andere zenders waar ik wel beeld op heb. Maar het scherm blijft zwart. Aangezien ik nu lees dat dit bij anderen ook het geval was en het bij sommigen is hersteld vermoed ik toch echt dat het probleem bij CD ligt.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

bij mij is het zo dat ik in het scherm kan zien dat de dreambox de kaart (geen share dus zoals jij blijft insinueren) aanspreekt en dat de kaart ook antwoord geeft op provider 6a, zoals bij andere zenders waar ik wel beeld op heb. Maar het scherm blijft zwart. Aangezien ik nu lees dat dit bij anderen ook het geval was en het bij sommigen is hersteld vermoed ik toch echt dat het probleem bij CD ligt.

Als dit zo is dan geeft de CDS kaart dus een verkeerde CW af op deze zenders. Het enige wat je zou kunnen doen is op een ander forum dit eens posten en/of contact opnemen met de service desk van CDS.

Cool, valse CWs van een CDS kaart. Is dit het begin van anti-cardshare?
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we eens spijkers met koppen gaan slaan en kijken of er een patroon is te vinden tussen verschillende meldingen.

 

Kan iedereen die geen beeld heeft even een telnet naar zijn doosje openen en dan:

 

* CCcam doden met een "killall CCcam".

* CCcam weer opstarten met een "/bin/CCcam -d" of "/var/bin/CCcam -d" , afhankelijk van waar je hem hebt staan.

 

De uitvoer daarvan hiervan plaatsen. Als het om valse controlwords gaat zouden alle ECM's een succesmelding moeten geven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Hier ook pcies hetzelfde word wel gedecodeerd maar geen beeld.

Deze zin snap ik niet maar is wel interessant om mijn argument te verklaren... bedoel je dat je wel een CW krijgt ergens van een of andere share maar dat deze CW vals is?

Hoezo zijn mijn argumenten niet steekhoudend. Omdat CDS niet de schuld kan krijgen of omdat ik het heb dat het hier waarschijnlijk over cardsharing gaat en omdat de MTV zenders meerdere ECMs hebben met verschillende provider IDs e.d. zodat CCcam zich hierin verslikt.


Mijn kaart geeft een ecm af maar die werkt dus niet.

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

snap dat ;-) niet zo van je, lijkt of je het leuk vindt dat anderen al het hele weekend geen beeld hebben op zenders waar ze wel voor betalen? En nee, heb geen logje, als ik het wel zou hebben zou ik het zeker niet aan jou geven, jij bent iets te druk met allerlei insinuaties, werk je misschien bij CD?

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een log posten zonder dat er persoonlijke gegevens in staan.

Als jullie niet bereid bent om logs te plaatsen, kan niemand je helpen.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...