Ga naar inhoud


na storing CD vh1 werkt niet lekker meer


NL1PDV

Aanbevolen berichten


  • Reacties 211
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Degene zonder beeld op VH-1 (en andere MTVs)... hebben jullie allemaal een TopPakket?


toppakket full pakket incl hd 2x kaart met allebei hetzelfde probleem

card reader /dev/sci0
handled 28(28) ecms and 73(73) emms
SECA card xxxxxxxxxx entitlements:
0000 MANAGMENT : 2010-07-23
006a CANALDIGITAAL : 2010-07-23

card reader /dev/sci0
handled 14301(14253) ecms and 10520(10520) emms
SECA card xxxxxxxx entitlements:
0000 MANAGMENT : 2010-07-21
006a CANALDIGITAAL : 2010-07-21

ppaap



Link naar reactie
Delen op andere sites

De MTV kanalen worden door een andere partij geuplinked en ontvangen een signaaltje voor de seca3 encryptie van onze vrienden in Hilversum.

 

Er zullen wat problemen zijn met die verbinding.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou niet verklaren waarom het bij mij vlekkeloos werkt. Volgens mij is een live-verbinding tussen CDS en Viacom overigens niet noodzakelijk voor het beschikbaar maken van de MTV's; Viacom heeft slechts eens in de zoveel tijd de cryptografische sleutels die gebruikt moeten worden nodig.

 

(Aiaiaiai de spelling van Nederlanders tegenwoordig... wij schrijven geüplinkt, gewoon 't kofschip toepassen...)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij heeft het ook al altijd gewerkt zonder problemen,

denk dat sommige gewoon niet de update hebben ontvangen op de kaart voor die zenders ofzoiets.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik het meest plausibel. De kaart beslist zelf, aan de hand van instructies die hij via de EMM's ontvangt, welke zenders hij wel of niet toont. Als je geen beeld hebt op de MTV's, kan het best zijn dat de kaart denkt dat hij die niet moet tonen.

 

Het zou heel goed kunnen dat kaarten die getroffen waren, na al het gehamer dat erop is uitgeoefend nog een beetje in de war zijn wat betreft hun tabelletjes over de zenders die ze mogen tonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zuppelan
Dat zou niet verklaren waarom het bij mij vlekkeloos werkt.

En het komt bij jou vanaf je eigen seca3 kaartje? Of heb je toevallig beeld via een andere encryptie. Dat lijkt mij iets geloofwaardiger.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisteravond weer gebeld met CD en het probleem voorgelegd.

 

De medewerker wist mij te vertellen dat tijdens de herstel procedure van vorige week iets verkeerd was gegaan, en dat mijn kaart nu voor een deel beschadigd is, waardoor ik nu een nieuwe kaart opgestuurd krijg.

 

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook al dagen geen beeld meer op de MTV's.

Gisteravond een heractivatie puls aangevraagd en de ontvanger de hele nacht op MTV NL laten staan.

Ga vanmorgen kijken en tot mijn grote verbazing werken ze weer.

Misschien een goede tip voor anderen om dit ook te proberen.

Dreambox 800HD i.c.m. CCcam 2.1.4

 

P.S. @littlesat, Jammer voor jou dat "de cardsharing attack van CDS" niet gelukt is en nu plaats ik een smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
P.S. @littlesat, Jammer voor jou dat "de cardsharing attack van CDS" niet gelukt is en nu plaats ik een

Hoezo jammer voor CDS??? CDS heeft het voor elkaar gekregen dat kaarten antwoorden met valse CWs ZONDER foutmelding. Als ze dit gaan inzetten dan kan dit behoorlijk wat chaos geven op share netwerken!!!

Wie weet zijn dit wel de eerste testen van wat we kunnen gaan verwachten??

Hold On - to be continued...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:
P.S. @littlesat, Jammer voor jou dat "de cardsharing attack van CDS" niet gelukt is en nu plaats ik een

Hoezo jammer voor CDS??? CDS heeft het voor elkaar gekregen dat kaarten antwoorden met valse CWs ZONDER foutmelding. Als ze dit gaan inzetten dan kan dit behoorlijk wat chaos geven op share netwerken!!!

Wie weet zijn dit wel de eerste testen van wat we kunnen gaan verwachten??

Hold On - to be continued...


http://www.canaldigitaal.nl/actuele-meldingen/meldingen.aspx

@ littlesat Wat ben je toch een dromer

ppaap


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...