Ga naar inhoud


[RE-8000HD] Instellingen worden niet vastgehouden


AJV

Aanbevolen berichten

Dat had je jezelf misschien moeten realiseren voordat je met alternatieve software aan de slag ging, nu moet je natuurlijk niet het slachoffer gaan spelen alsof Rebox de schuldige is....

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: duitsland
....met alternatieve software aan de slag ging, nu moet je natuurlijk niet het slachoffer gaan spelen alsof Rebox de schuldige is....


Als Rebox NL dit apparaat na de vele update's nog niet stabiel heeft gekregen dan is het toch begrijpbaar dat we naar andere firmware grijpen als deze voor handen is.
De onstabiele Rebox verkopen is voor mij geen optie dat ga ik een ander niet aandoen dus voorlopig knutsel ik er nog wel even mee door.

Als Rebox NL zich wat coulanter opstelde is er misschien nog wat te redden. Stiekem berichten mee lezen niet(openlijk) mee discussiëren vind ik ook niet handig.

vanthjo even het Octagon forum in de gaten houden daar komt vast eerdaags iemand met de oplossing voor jouw problemen smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

@sathopper: Het is ondertussen opgelost ja, ik weet alleen niet hoe. Ineens werden ze terug bewaard confused

 

Ondertussen de rest ook terug aan de klap gekregen. Mooi beeld en al. Ikke blij :-) Nu kan ik volop met de meer advanced features beginnen prullen.

 

Het vrouwke eist echter veel tijd op. Ze kan terug TV zien he ;-) Dus wachten tot ze nog eens een weekend moet werken ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vanthjo
....Nu kan ik volop met de meer advanced features beginnen prullen.

Zou je dat nu wel doen?
Gewoon overal afblijven dan heb je de meeste kans dat jij en jouw vrouwke heel lang ongestoord beeld ontvangt.
Aan 'advanced features beginnen prullen' betekent in de praktijk meestal veel ellende en dientengevolge weer de nodige irritatie en vragen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vanthjo
@sathopper: Het is ondertussen opgelost ja, ik weet alleen niet hoe. Ineens werden ze terug bewaard confused

Ondertussen de rest ook terug aan de klap gekregen. Mooi beeld en al. Ikke blij :-) Nu kan ik volop met de meer advanced features beginnen prullen.

Het vrouwke eist echter veel tijd op. Ze kan terug TV zien he ;-) Dus wachten tot ze nog eens een weekend moet werken ofzo


Mooi dat het weer werkt en weer verder kunt knutselen cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...