Ga naar inhoud


Woede over aanhouding Bavaria-Babes


Gast Kimble

Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier laat de Fifa dus zien wie ze werkelijk zijn, een organisatie die uit is is op woekerwinsten. cry

Het is zo dat ze de aandacht moeten vestigen op die bewakers en suppoosten die zwaar onderbetaald worden en niet krijgen wat met die mensen is afgesproken maar daar horen we Seppje Blattertje niet. mad

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hugogertie
Hier laat de Fifa dus zien wie ze werkelijk zijn, een organisatie die uit is is op woekerwinsten. cry
Het is zo dat ze de aandacht moeten vestigen op die bewakers en suppoosten die zwaar onderbetaald worden en niet krijgen wat met die mensen is afgesproken maar daar horen we Seppje Blattertje niet. mad
Helaas bereiken ze nu het tegengestelde de naam bavaria is al 1000 de keren genoemd nu.
Zou de opzet van bavaria toch ook niet uitsluiten hun media voorbeeld was J vd S wow wat een aandacht krijgt zoiets iemand opgesloten in een ver land laten wij dat ook is proberen.
WS krijgen de meiden als zij moeten zitten ruime bedragen vergoed bavaria spaart flink wat uit aan reclame uitgaven komende maanden dus dat kan er wel af dan.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edbe
snap niet waarom er zou een ophef over wordt gemaakt, je ziet niet eens ergens bavaria staan crazy of ik ben blind laugh


De enige manier waarop de link met Bavaria kan worden is door de berichtgeving in de media. De FIFA handelt daarom nogal tegen het belang van Budweiser in; nu weet opeens de hele wereld dat Bavaria een biermerk uit Nederland is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee van de meiden schijnen weer vast te zitten, belachelijk. Volgens berichten zijn ze vroeg in de ochtend van hun bed gelicht. Reken maar dat dat er bij die meiden inhakt. Het wordt nu van een leuke stunt opeens bloedserieus. FIFA laat die meiden gaan en ambasade doe nu eens je best !!!

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Endeavour
Twee van de meiden schijnen weer vast te zitten, belachelijk. Volgens berichten zijn ze vroeg in de ochtend van hun bed gelicht. Reken maar dat dat er bij die meiden inhakt. Het wordt nu van een leuke stunt opeens bloedserieus. FIFA laat die meiden gaan en ambasade doe nu eens je best !!!
Reken maar dat hun bankrekening straks omhoog vliegt.
.
Ooit had ik zelf een akkefietje met bavaria tijdens de dartkampioenschappen 2004 of zo iets.
Toen hadden ze t goed idee dat we met 10 taxi s met een nep kratbier met zuignappen op onze auto s zouden gaan rondrijden.
Compagnon had dat even geregeld.
Alleen deed ik dat natuurlijk niet.
Toen ze mij erover belde vroeg ik deze mevrouw denkt u dat ik gek geworden ben ofzo .

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigfoot
Origineel bericht van: hd800
Bij nederland ghana,vond ik ze wel gezellig,ik zat er ook wel heel dichtbij(ik sta ook op de foto)


Ben jij die ene die zo kwijlt linksonder (rechts van degene helemaal in de hoek)? wink


Nee,ik zit hoger,de foto,s zijn vrij onscherp.
Alle mensen die niet bij bavaria hoorde op deze foto waren ook gesponserd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien wat tricky allemaal maar ik heb veel bewondering voor de marketing afdeling van Bavaria.

 

Het is niet de eerste keer dat op slinkse wijze enorm veel aandacht genereren.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn toch gewoon een stel meiden die in oranje jurkjes een beetje feest maken, ik zie geen naam op die kleding en snap ook niet hoe dit nu tot zo'n reclame probleem kan uitlopen.

 

Maar-ja bij voetbal draait het al heel lang niet meer om de sport maar om de centen sick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...