Ga naar inhoud


[Vu+ Solo] Al verkrijgbaar Nederland?


D_liver

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Origineel bericht van: jellesbode
De solo is niet te vergelijken met de duo, langzame processor.


Wat heeft dit dan te maken met het geen of de Solo al verkrijgbaar is in Nederland???In Duitsland is die bij diverse handelaren al wel leverbaar.

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik eerlijk ben vind ik het een hoop geld voor de solo. Ik heb 3 weken geleden een duo gekocht voor 420 euro

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satlook
Als ik eerlijk ben vind ik het een hoop geld voor de solo. Ik heb 3 weken geleden een duo gekocht voor 420 euro

Maar die is inmiddels rond de 490.
De VU+ solo kost nu net zoveel als een DM500HD, tja, en als ik zou moeten kiezen tussen de vu+ solo en de 500, dan is de keuze snel gemaakt.
...de 500HD dus en met kop en schouders.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: drz

...de 500HD dus en met kop en schouders.


even offtopic, maar zou je dit kunnen verklaren?
Is de DM500 zo goed, of de solo zo veel slechter dan de duo?

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ferr
Origineel bericht van: drz

...de 500HD dus en met kop en schouders.


even offtopic, maar zou je dit kunnen verklaren?
Is de DM500 zo goed, of de solo zo veel slechter dan de duo?

De 500HD is gewoon veel mooier en compacter. smile

Maar na mijn opmerking zat ik mij af te vragen of er een HD in de solo gebouwd kan worden.
Als dit het geval is, dan is de solo eerder vergelijkbaar met de 800 dan met de 500, wat gelijk weer een heel ander licht op de zaak werpt.

Maar dan nog, de 500HD kan prima overweg met een externe hd, zo verder filosoferend.. :D

Maar om het verhaal kort te houden, de dreamboxen ogen gewoon mooier, dus als ik een keuze zou moeten maken tussen de twee boxen, waarbij het technische gedeelte achterwege gelaten word, dan is de 500 wat mij betreft de eerste keuze, daarbij optellend dat er veel meer imagebakkers bezig zijn met de dreambox.
De ondersteuning van de dreambox is nog vele male groter, wat ook te maken heeft met de jarenlange voorsprong van DMM.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SatMann

in de solo zou geen HDD kunnen geplaatst worden.

de processor (333 mhz) is stukken trager dan de dm500HD(400mhz) en de prijs is bijna hetzelfde (hoewel ik geen officiële NL/BE prijzen heb gezien tot nu toe)

 

ik meldde al dat de vu solo wegens te duur en de specs ondermaats geen topper zal worden als de vu+duo.

We zien wel, mijn DM500HD doet het werk uitstekend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
in de solo zou geen HDD kunnen geplaatst worden.
de processor (333 mhz) is stukken trager dan de dm500HD(400mhz) en de prijs is bijna hetzelfde (hoewel ik geen officiële NL/BE prijzen heb gezien tot nu toe)

ik meldde al dat de vu solo wegens te duur en de specs ondermaats geen topper zal worden als de vu+duo.
We zien wel, mijn DM500HD doet het werk uitstekend :D


Volgens specs van een satwinkel;
1 x intern SATA (3,5inch bracket)
1 x E-SATA

ook de prijs van 299 euro viel me mee, en hij is op voorraad volgens de site. Om te zien vind ik ook de 500HD mooier wink
Qua specificaties is het een 800HD met extra's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SatMann

dan vrees ik dat jouw satshop veel last zal hebben van boze klanten.

want op de officiële NL importeur staat duidelijk geen vermelding van interne HDD mogelijkheid.

ook niet op andere sites..... confused

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...