Ga naar inhoud


iphone clone i9 ! leuk ding


seije017

Aanbevolen berichten


Dan is de grote vraag wat voor een operating system staat erop?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: seije017
heb hir een iphone clone die mijn buurman heeft meegenonen uit rusland.
ziet er wel leuk uit moet ik zeggen.
nu nog op zoek naar apps voor dat ding.


Daar hoef je niet voor naar Rusland zoek maar op "iphone clone" met Google en je kunt bij de bovenste zo een Chinesche clone phone op de site bekijken. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Clones zijn toch illegaal en mogen niet worden besproken op het forum (net als een Dreambox clone)??

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het bespreken van zo'n optische kopie met totaal andere techniek is sowieso niet de moeite waard.

 

Goeiekope rotzooi is het en het heeft niets met een iphone te maken.

 

Het lijkt er alleen op, maar een clone is het zeker niet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik en mijn vrouw hebben beiden zo'n toestel.

Woord clone is eigenlijk te veel gezegd juiste benaming zou beter zijn look a like.

Je kan geen Iphone programma's op dit apparaat draaien.

Programma's die er op staan stellen niet veel voor en zijn vaak slecht vertaald.

Wat wel mooi aan deze telefoons is dat ze vaak dual sim zijn, je kan er twee simmetjes in stoppen die ook beide gelijktijdig aan staan, je hebt dus een mobiel met twee lijnen.

 

Ik vindt het jammer dat je de dual sim optie nog niet ziet bij de gerenommeerde merken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er een beetje uit als een Iphone, dan houdt de vergelijking al snel op wink

 

Ik weet wel zeker dat de degene die echt een Apple-Iphone willen hebben geen look alike zullen aanschaffen, in het gebruik lijkt de look-alike in de verste verte niet op de looks and feels van een echte Iphone, ook is het scherm drukgevoelig, iets wat bij een Iphone al helemaal niet het geval is smile

 

De dual-sim mogelijkheid is wel een hele makkelijke optie, die mis ik inderdaad in de 'echte' toestellen.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Harley
oa HTC & Samsung heeft ze toch?


ff off topic:

Welke HTC is dual sim???

Ik gebruik al jaren een samsung, alleen ik heb er een beetje genoeg van...bij het wisselen van de sim kaarten verliest die altijd de instellingen van het woordenboek als je wil smsen.

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...