Ga naar inhoud


tv-vlaanderen op telesat?


Gast rechtzetting

Aanbevolen berichten


Inderdaad, voor 7,95 Euro per maand komen de Vlaamse commerciële kanalen, samen met NED 1, 2 en 3 beschikbaar.

 

Ik zie trouwens dat er ook een optie tweede kaart nu wordt opgestart voor 2,50 Euro per maand, waarbij La Une en La Deux, samen met de RTL-zenders en TF1, FR2 en FR3 worden aangeboden.

 

Nu misschien nog het omgekeerde voor de TVVlaanderen-kijkers een optie télésat met de Waalse zenders, maar liefst wel iets goedkoper dan 7,95 Euro per maand.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, een tijdje geleden heette het nog dat Hotbird niet ondersteund werd, en dat was dan de verklaring waarom je geen Waalse zenders had bij TV Vlaanderen.

Straks gaat dat dan toch weer kunnen, maar blijkt het weer een ordinaire geldkwestie te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat zou blijkbaar voor Mobistar zijn volgens wat ik hier gelezen heb.

Ze zouden ergens in september starten met TV met een receiver die zowel IPTV, sat of DVB-T ondersteunt.

 

 

Ik zou het wel wat raar vinden dat ze, indien ze de RTBF zenders toevoegen, dit in een extra pakket zouden willen steken terwijl de 3 publieke Nederlandse en 2 publieke Franse zenders in het basispakket zitten.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, die extra codering is omdat Mobistar in België televisie gaat aanbieden via een soort settopbox die zijn signaal zal ontvangen via IP-tv, dvb-t en dvb-s.

 

De dvb-s signalen zullen via TVVlaanderen worden doorgegeven en het pakket omvat blijkbaar alle kanalen die bij CDS en TVVlaanderen een Viaccess-codering hebben.

 

Greets

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
logisch, iemand moet die noodlijdende Waalse tv + radio toch euri geven.

ordinair is menig commerciële zender dus waarom een niet commerciële dan WEL centen geven?
ciao

Als ze voor zo'n "espace Wallonie" of zo, nog eens 8€ rekenen, dan zit je toch al met een heel duur abonnement, vind je niet ?
Da's dan al 18,50€/maand voor basisabonnement + de Waalse zenders.
Ik heb altijd gezegd dat als ze wat meer dezelfde zenders zouden aanbieden als de kabel doet, ze dan niet meer de goedkoopste zouden zijn, en dat blijkt dus hieruit, hee.

Ik vind die 8€ voor de Walen die de Vlaamse zenders wilen trouwens ook al erg duur, in verhouding tot Basic Light.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, als je trouwens nu de prijzen in promo bekijkt bij Belgacom en je neemt er 1 of meerdere pakketen bij (BGC Favorite), dan kom ik praktisch op dezelfde prijs als bij Tv Vlaanderen (toppakket, afhankelijk wat je wil zien).

 

Let op: ik ben niet tegen TV Vlaanderen maar ze hebben nog niet dezelfde richting aangenomen zoals CDS nu doet naar de klanten toe.

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...