Ga naar inhoud


digiturk kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten

@ OKA

Beweer jij nou dat jij die "xpcs" emu of wat t ook mag zijn, hebt? Of heb je t werkend gezien bij iemand?

Volgens mij ben ik jou ook elders, op andere fora, tegen gekomen. En emree volgens mij ook smile

Allemaal naarstig op zoek naar de heilige graal :))

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites


XPCS was gewoon een aangepaste versie van OSCAM terwijl diezelfde fixes ook later in OSCAM vrijgegeven zijn.

 

En dat het werkt blijkt uit het aantal werkende DT664 kaarten wat op forums verschijnt.

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dannyboy
@ OKA
Beweer jij nou dat jij die "xpcs" emu of wat t ook mag zijn, hebt? Of heb je t werkend gezien bij iemand?
Volgens mij ben ik jou ook elders, op andere fora, tegen gekomen. En emree volgens mij ook smile
Allemaal naarstig op zoek naar de heilige graal :))


het klopt inderdaad dat jij OKA en mij op al die andere forums ook ziet. :D

het is niet meer zo moeilijk om aan die xpcs emu te komen smile , maar die werkt niet zomaar. je moet die xpcs hex editten om jouw eigen serienr erin te krijgen, zodat het daarna gaat werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
XPCS was gewoon een aangepaste versie van OSCAM terwijl diezelfde fixes ook later in OSCAM vrijgegeven zijn.

En dat het werkt blijkt uit het aantal werkende DT664 kaarten wat op forums verschijnt.



diezelfde fixes zitten nog niet allemaal in de laatste oscam versie. ze gingen er van uit dat het zo was, maar blijkt toch dat er iets nog ontbreekt.

het maakt eigenlijk niet uit welke versie je gebruit. ik heb namelijk ook een oscam0.99+mgcamd combi waarmee het moet werken (zelf heb ik het nog niet getest, maar wel door anderen bevestigd).
zolang je die persoon aan de telefoon van dt kan overtuigen voor een signaal, moet het op alle manieren werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn we blij dat we xpcs eindelijk gevonden hebben, wordt weer aangegeven dat kaarten open zullen gaan en max. 2 weken werken en daarna weer dicht gaan.

 

XPCS V2 schijnt weer uit te zijn, OOK BETAALD mad, die dus wel ervoor kan zorgen dat je kaart niet meer dicht gaat.

 

bla bla bla... en zo kunnen we doorgaan. wat die gasten allemaal niet doen om geld te verdienen. 350 à 500 euro voor een emu vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen na heel heeel veel research ben ik er achter gekomen hoe alles in elkaar zit met dit digiturk i2 gedoe en dan xpcs enzo..

Ik kan jullie nu al verzekeren dat XPCS gedoe niet bestaat dus laat jullie zeker niet wijs maken met zulke verhalen.

 

Geef me een enkele dagen zodat ik 100% zeker ben dat het gaat werken met het geen ik tot zover heb gevonden aan files en FWZ.

 

 

 

 

Vriendelijke groeten,

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas is mijn 1e poging om mijn gepaarde kaart op een dream werkend te krijgen mislukt!!

ik heb alles gedaan zoals beschreven, maar toch is het niet gelukt.

 

de aangeboden methodes schijnen voor maagdelijke kaarten te zijn.

 

het schijnt ook dat sinds gisteren werkende kaarten dichtgaan!

 

ik snap er niks meer van crycry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog steeds niet aan de gang in oscam

het schijnt dat je de kaart eerst in een argus reciever

moet heraktiveren en dan in de DM met oscam moet doen

dit heb ik van een ander board gelezen:activation is only possible in xpcs or argus receiver

daarna moet je wel de emm aanzetten anders werkt het

nog niet

 

gr henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik gevonden op een turks forum:

Oscam irdeto patch(zie bijlage)

je moet eerst in oscam

de kaart aktiveren dmv een aktiveringssignaal

van digiturk

en dan kun je hem gewoon in newcs gebruiken

 

Ik heb het nog niet getest maar het lijkt wel

een serieuze oplossing

 

ik hoop dat het werkt

 

gr henk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, heb t ook gelezen. Heb zelf geen nieuwe DT kaart, maar dit zou toch ook gewoon met de oude kaart moeten werken, toch?

Hoor graag een bevestiging van Emre, OKA, Satsolution e.a. over deze nieuwe methode/oscam.

Grt,

DC

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrienden, een gepaarde kaart met een activeringsignaal krijg je niet werkend. dit is wat ik al geprobeerd heb.

 

om een gepaarde kaart te scheiden van zijn org. box, moet je een pairing-signaal vragen. alleen zo kan je, je kaart in oscam/newcs werkend krijgen.

 

en dit is het probleem juist, ze zeggen dat ze een signaal hebben gestuurd, maar blijkt niet zo te zijn.

ten tweede vragen ze jou om met je ab op bepaalde knoppen te drukken en vragen wat je dan op je tv te zien krijgt.

hiermee zijn ze dan aan het checken of jou kaart wel in de org. box zit of dat je een andere box gebruikt.

 

werkende methodes:

 

1. niet gepaarde kaarten kan je met oscam/mgcamd + een activeringssignaal werkend krijgen

 

2. gepaarde kaarten kan je met oscam/mgcamd + een pairing-signaal werkend krijgen

 

indien je het juiste signaal kan krijgen, heb je het werkend en anders heb je net als ik gewoon pech!

 

gr. emree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...