Ga naar inhoud


NED 2 HD EPG now next


Lite On

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje heb ik van Ned 2 HD alleen now/next EPG.

Ned 1 HD en Ned 3 HD doen het goed.

 

Ik gebruik de plugin EPG refresh en laat daar op een paar Ned. en Belg. zenders om 6 uur morgens 2 minuten per zender de epg ophalen.

Dat werkt volgens mij niet goed, ik moet nog door de verschillende zenders zappen om meer EPG info te krijgen.

Weet iemand of Canal Digital op een bepaalde zender(s) de voledige EPG mee zend??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt,alleen now/next.Er zit ook geen teletext bij Ned 2HD.

Ook SBS HD heeft nog steeds geen teletext .

Vond nog een oud draadje waarvan ook al melding werd gemaakt.

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1822160/NED2_HD_geen_teletekst_en_EPG_

Is of vreselijk moeilijk, of deze zenders zijn vergeten.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gekeken: NL2HD geeft bij mij 4 dagen EPG vooruit. Ik heb geen MediaHighWay EPG aanstaan, alleen de standaard die CanalDigitaal doorstuurt. Ik heb een Rebox 9000.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft de vraag nog steeds waarom o.a. Ned.1 en 3 wel volledig EPG hebben die voor iedereen zichtbaar is en Ned 2 niet. En dat was nou net waar het om draaide. We zijn nu dus nog even ver als aan het begin van dit draadje. cry

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • Moderator

Volgens mij zit er op dit moment meerdaagse EPG op Nederland 2 HD.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

December is pakjesmaand. :D

 

Sint zat te denken, wat hij zijn kijkers eens zou schenken...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...