Opel Geplaatst: 26 augustus 2010 Delen Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik heb met Rebox gemaild en ze komen deze week nog met nieuwe software. De problemen die ik heb met het hikken/stotteren van het beeld zou dan ook opgelost moeten zijn we zullen zien. Vriendelijke groeten,OpelVU+ ZERO Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
amrabed Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2010 Origineel bericht van: Opel Ik heb met Rebox gemaild en ze komen deze week nog met nieuwe software. De problemen die ik heb met het hikken/stotteren van het beeld zou dan ook opgelost moeten zijn we zullen zien. Ik hoop dan dat deze week ook bij hen deze week is. Dus is het dan vandaag of morgen beschikbaar, aangezien de volgende 2 dagen er na van deze week weekend is en ik dus aanneem dat ze dan niet werken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Dat zou dan vandaag moeten zijn !!! Ik ben benieuwd !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Site Rebox ligt er op dit moment uit, 27-08-120 11:02 Misschien voor het plaatsen van nieuwe firmware ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sathopper Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: Henri Aalten Site Rebox ligt er op dit moment uit, 27-08-120 11:02 Misschien voor het plaatsen van nieuwe firmware ?? Ja dat viel mij ook op even afwachten dus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rene1710 Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Ik weet niet waar jullie naar kijken, maar Rebox nl. is gewoon bereikbaar. Maar nog geen update voor 8000 / 9000. Rene Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Klopt nu weer bereikbaar. Maar heeft er dus even uit gelegen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Opel Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Ik wacht nog op een reactie van Rebox over de software, het is me eerder deze week wel verteld dat er deze week nieuwe software beschikbaar komt. Afwachten maar........ Vriendelijke groeten,OpelVU+ ZERO Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aukemuis Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Nou deze dealer heeft net maar weer eens met rebox gebeld en werd daar net als altijd keurig te woord gestaan. En ze hadden nog goed nieuws ook. Vandaag gaan ze de versie 37 online zetten! Ben benieuwd, ze zijn er zelf heel enthousiast over!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 nog 45 minuten, dat is het 5 uur, ben benieuwd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Opel Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 We wachten al de hele dag met spanning af maar op de Rebox site staat nog steeds de versie v1.08.26. Ik ben benieuwd of dit vandaag nog gaat lukken. Vriendelijke groeten,OpelVU+ ZERO Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
duitsland Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Ja, en dan ? tjonge tjonge, sorry maar sommige mensen hebben echt te veel tijd Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners. SSD 500GB Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west. Triax 78cm vast met CDS Triple lnb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Opel Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Krijg zo juist bericht van Rebox dat vanavond de nieuwe software online staat. Vriendelijke groeten,OpelVU+ ZERO Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sathopper Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Origineel bericht van: aukemuis .... Vandaag gaan ze de versie 37 online zetten! ..... Zou een hele goede stap zijn de brakke 34 versie over te slaan. Jammer dat de Rebox firmware geen plugins ondersteund anders zou ik de Rebox firmware er zo weer in flashen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
remo Geplaatst: 27 augustus 2010 Delen Geplaatst: 27 augustus 2010 Nou versie 37 is online Groeten Remo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen