Ga naar inhoud


Nieuwe PGI v0.9 Shokkiras firmware voor de IPbox9000


ikbennico

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zou dat gerust willen maar zie in webif nergens de opnames staan.Op de box staan ze wel nog en kan ik ze met de versie 0.7 wel bekijken..

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik heb er op dit moment pgi 0.72a in zitten, dat werkt op zich prima, da's de laatste pgi voordat men met de nieuwe stlinux versie aan de gang ging bij DGS (en toen begonnen de problemen laugh )

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wiz,

welke problemen heb jij bij 0.9 nog meer last van?

Bij werkt de klok niet goed. Enkele zenders geen epg en txt. Voor de rest heb ik nog niet veel gemerkt. Ik moet wel toegeven ik neem bijna nooit wat op dus daar heb ik geen last van. Verder heeft 0.9 wel een mooie layout en deze versie zapt sneller.Ik heb ook weinig last van het bevriezen van het beeld.

Wel komen mijn updates van oscam niet altijd goed aan, hoewel de laatste met een dag vertraging wel weer.

gr

Plex

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik draai hier met mgcamd/newcs, en sinds de nieuwe stlinux versie is die combinatie niet meer in staat om gelijktijdig een gecodeerd kanaal ongecodeerd op te nemen en een ander kanaal te kijken.

 

Voor de rest doet de klok gek, en in pgi 0.8 ging er bij mij echt van alles mis.

 

Ik heb in 0.9 wel getest met oscam, dat werkte op zich prima, alleen kan die je kaart (nog) niet updaten, en dat werkt met mgcamd/newcs wel. Helaas werkt ook in pgi 0.9 mgcamd/newcs niet vlekkeloos zoals het wel werkt in pgi 0.7.2a.

 

het is wel jammer, want in de nieuwe versie kan je de nieuwere versie van crossepg draaien, en die werkt dan echt super. Ik draai nu dus nog met de oude crossepg, maar die moet je met de hand updaten (scheduling werkt niet naar behoren).

 

Maar goed, vlekkeloze decodering is wel een must voor een twintuner vind ik, en zo lang dat nog niet goed werkt hoef ik nog niet over.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

inderdaad. Als die oscam ook de updates kan ben ik over op oscam. Maar da's denk ik een kwestie van tijd dat of oscam ecms kan processen, of dat mgcam het weer doet zoals op de oudere firmware.

 

Hoe dan ook, ik wacht het allemaal wel af, goeie dingen maken kost nou eenmaal tijd, en het is ook nog eens vrije tijd van de makers ook.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...