Ga naar inhoud


ZoneReality, MGM en Het Gesprek verdwijnen


riji

Aanbevolen berichten


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

laat ik zo zeggen/schrijven, het is altijd beroerd als men ook geen inzicht krijgt over waarom dergelijke besluiten genomen worden.

 

MGM kijk ik graag maar heb die ook van sky duitsland

de vervanging met 13th street of syfy die ik ook van sky heb juig ik niet per definitie toe, enkel dat ze wellicht minder oude series zullen brengen tov sky duitsland

 

de kwestie zal wel allemaal weer gelegen zijn in de contract onderhandelingen (kosten <> baten)

 

maar dit ging over TVV

op canaldigitaal zie ik niet zomaar dat MGM weg gaat

 

What Else Is There

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
maar dit ging over TVV
op canaldigitaal zie ik niet zomaar dat MGM weg gaat

MGM is gedeeld door TVV en CD. Als deze bij TVV weggaat, dan mag je er zeker van zijn dat deze ook bij CD verdwijnt.
OK, eerst Action Now! weg, dan TCM vervangen door MGM, nu MGM weg en ook Hallmark maar deeltijds meer, op filmgebied is dit zeker geen verbetering, ook al omdat TVV klanten zich niet op film1 kunnen abonneren ! Dus dit gaat bij een aantal TVV klanten in slechte aarde vallen.
Ik ben persoonlijk wel blij met 13th street en SyFy, maar ja, 't is altijd geven en nemen op sat gebied.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn stelling is : of het blijft bij de 2, of het verdwijnt bij de 2.

ik zie geen enkele reden waarom MGM nog voor CD klanten zou worden doorgegeven, en niet meer voor TVV klanten, dat houdt geen steek.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji
Dit wordt geklaag bij ons.
Je kunt je betalende klanten zomaar geen vertrouwde zenders ontnemen.
Het wordt wellicht onze laatste abonnementsperiode.
Het is altijd wat bij TV-Vlaanderen.



Bij Telenet was E! Entertainment, VH1 , MTV2 ,... ook zomaar ineens weg.
Bij Belgacom zijn ook al zenders zomaar ineens verdwenen weg. Als je denkt dat dit bij anderen niet voorkomt ga ik je teleur moeten stellen.
Als een doorgifte contract bij Telenet afloopt en de distributeur vraagt ineens enorm veel euro's meer voor doorgifte, je mag er zeker van zijn dat die zender binnen de korste keren weg is, hoe vertrouwd hij ook is

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zone reality denk ik is het omdat die verhuisd naar de 1 west en er geen plaats vrij is voor deze door te geven op een transponder van CD/TVV zodat deze verdwijnt.

dat is iets waar je zelf niks aan kan doen.

wat CD/TVV kan doen is een transponder bij huren en dan de zenders eropzetten die weggevallen zijn door de upc direct zenders verhuis naar de 1 west.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
wat CD/TVV kan doen is een transponder bij huren en dan de zenders eropzetten die weggevallen zijn door de upc direct zenders verhuis naar de 1 west.


Wel dat is nu exact hetgene gaat gebeuren, nu Bebe-tv, Jim-Jam en XXX gaan doorgegeven worden via Skylink op Astra 3, Eurosport 2 en Hustler via een andere aanbieder op Astra 1 en hetgene overblijft wordt ergens op Astra 3 in MPEG4 bijgeplaatst.

Alléén vindt men dat de moeite niet meer voor Reality Tv en ergens kan ik dat wel begrijpen, want behoudens enkele die-hard fans van dit kanaal, denk ik eerlijk gezegd dat het verdwijnen ervan voor veel abonnees geen groot drama zal zijn.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Citaat:
wat CD/TVV kan doen is een transponder bij huren en dan de zenders eropzetten die weggevallen zijn door de upc direct zenders verhuis naar de 1 west.

Wel dat is nu exact hetgene gaat gebeuren, nu Bebe-tv, Jim-Jam en XXX gaan doorgegeven worden via Skylink op Astra 3, Eurosport 2 en Hustler via een andere aanbieder op Astra 1 en hetgene overblijft wordt ergens op Astra 3 in MPEG4 bijgeplaatst.
Alléén vindt men dat de moeite niet meer voor Reality Tv en ergens kan ik dat wel begrijpen, want behoudens enkele die-hard fans van dit kanaal, denk ik eerlijk gezegd dat het verdwijnen ervan voor veel abonnees geen groot drama zal zijn.
Greets

Het was dus wel degelijk op deze manier (1W UPC 1265V) mogelijk om RealityZone te behouden.
Waar haalt u enig cijfermateriaal dat RealityZone slechts door enkele "die-hards" zou bekeken worden.
Het is altijd gevaarlijk om de ene zender interessanter te vinden dan de andere met zoveel verschillen (leeftijd, geslacht, ontwikkeling, herkomst enz.).
Dat men de kijkers het aanbod laat waarvoor ze een abonnement betaald hebben.
Daarbij heb ik ook een hekel gekregen aan het voortdurend wijzigen van locatie (satelliet en of transponder). Dat dit geen probleem is met het "eigen" TV-VL materiaal, daar heb ik geen boodschap aan; eens dit een verplichting wordt is het zeker gedaan met mijn abonnement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: toeternitoe
Iemand enig idee wat er gaat gebeuren voor mensen (ik dus) met een 'oud' plusabonnement ipv de actuele basic en light abonnementen ?


waneer uw lopende abbo verjaard is en dus vernieuwd wordt voor weer een jaar kom je in een abbo te vallen die overeenkomt met je plusabbo zoals je noemt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Waar haalt u enig cijfermateriaal dat RealityZone slechts door enkele "die-hards" zou bekeken worden.


Uit het feit dat deze zender bij elke aanbieder uit het aanbod is verdwenen (voor zover hij al werd aangeboden) zonder dat daar ergens een haan over heeft gekraaid.

Ook nu hij bij TVVlaanderen en CDS uit het aanbod gaat, lees ik niet veel commotie, behoudens jouw reactie.

Tsja als je enkel voor die zender een abonnement had bij TVVlaanderen en een alternatief in het Engels niet kan dienen, dan blijft er niet veel meer over dan je abonnement stop te zetten, nu je alle veranderingen in het aanbod beu bent.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji
Inderdaad.
Mijn vrouw kijkt heel vaak naar ZoneReality, blijkbaar een zender met toch een specifiek aanbod.


Duidelijk geen zender voor mij maar je moest het eens wagen die zender van mijn bejaarde moeder af te nemen eek
Maar ze kijkt via UPC dus wat dat betreft...

Ik baal er wel van dat Xtreme ergens deze maand gehalveerd word kwa uitzendschema.
Daar heb ik tot nu dan smile nog helemaal niemand over gehoord.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik baal er wel van dat Xtreme ergens deze maand gehalveerd word kwa uitzendschema.


Waar staat het dat Xtreme Sports gehalveerd wordt, van Hallmark had ik dat gelezen.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...