Ga naar inhoud


Discovery 4:3 -> 16:9 switching


Golfdiesel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik kijk nu alleen maar Discovery via Ziggo, die snappen het wel dat Discovery op 16:9 uitzendt en niet op 4:3 met eggheads...

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag 27 september en de "Coneheads" zijn weer terug op Discovery Channel en het beeldformaat is weer 4:3.

 

De volgende keer als ze daar het goed zetten ga ik eerst wel een paar dagen op mijn handen zitten voordat ik HOERA verkondig.

 

Marcel cry

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: wapper
En maar zeggen bij CD we monitoren alles, weet alleen niet wat ze monitoren dan.
Misschien kijken ze daar wel in HD, daar is hij nl wel in de goede verhouding.


zie vorige pagina: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...hin#Post1897320

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ben ik nog de enige die hier last van heeft of de anderen hier hebben maar een kabel abonnement erbij genomen om de zenders in het juiste formaat te kunnen bekijken.

 

Ik zie nu ook een patroon in het niet goed weergeven van Discovery Channel, op madiwodovrza is het beeld verticaal uitgerekt beeld en de zondag is het beeld wel goed. Het wordt dan wel in 16:9 uitgezonden terwijl het de andere dagen in 4:3 formaat wordt uitgezonden.

 

Ik ben de tel kwijt geraakt van hoeveel weken dit nu al zo gaat........

 

De andere zenders die niet in het juiste formaat worden uitgezonden hebben geen patroon anders dat het op madiwodovrzazo verkeerd is. cry

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Citaat:
Volgens mij ben ik nog de enige die hier last van heeft of de anderen hier hebben maar een kabel abonnement erbij genomen om de zenders in het juiste formaat te kunnen bekijken.


Of de enige die zich er druk om maakt. confused


Ik heb inderdaad Discovery van CDS uit mijn lijst gehaald en die van Ziggo toegevoegd, want voordat die prutsers bij CDS een keer wakker worden, zijn we ook weer een jaar verder...

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zeg, ze hebben de schakelaar gevonden want vandaag (zondag) was het beeld van Discovery de in het 4:3 formaat net als de rest van de week.

 

Ik kan alleen schrijven en hoop dat iemand die er wel verstand van heeft bij Canaal Digitaal....nu die andere schakelaar de andere kant op dan hebben wij kijkers eindelijk eens weer ronde wielen i.p.v. ovale wielen onder de auto's. Mensen met hoofden als in de "Coneheads" is een uurtje leuk maar altijd gaat wel vervelen. Zeker als je ziet dat op andere zenders de mensen er anders uitzien net als de overige tv-kijkers in de ruimte.

 

Als jullie toch bezig zijn, die dwerg-mensen en dieren op Animal Planet is even leuk maar daarna gaat het wel irriteren.

 

Marcel

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...