Ga naar inhoud


Brief CD omruilactie van SD naar HD


HD_freak

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Johan45
Dat kan alleen de Philips 7141 zijn, dat is de enige HD decoder zonder opname mogelijkheid die voor 199 euro te koop is bij CDS.

Ik heb ook een voorstel gehad om mijn toppakket voor één jaar te verlengen en ben daar op ingegaan.
Niet dat ik veel op heb met deze ontvanger met firmware bugs, integendeel, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.


Klopt, het is de Philips 7141.
Hoopt dat de firmware die er op zit redelijk probleemloos draait.

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De Philips 7141 is inmiddels gearriveerd, aangesloten, instellen, ff nieuwe firmware laden (ging automatisch) et voilà, we hebben beeld !! Net en strak plaatje op het scherm, overzichtelijke AB erbij..... prima actie van CD !!

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HD_freak
De Philips 7141 is inmiddels gearriveerd, aangesloten, instellen, ff nieuwe firmware laden (ging automatisch) et voilà, we hebben beeld !! Net en strak plaatje op het scherm, overzichtelijke AB erbij..... prima actie van CD !!


Heb je na het inladen van de nieuwe firmware wel een fabrieksreset gedaan, want dan krijg je de keus om de HD fastscan in te laden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jimny
Origineel bericht van: HD_freak
De Philips 7141 is inmiddels gearriveerd, aangesloten, instellen, ff nieuwe firmware laden (ging automatisch) et voilà, we hebben beeld !! Net en strak plaatje op het scherm, overzichtelijke AB erbij..... prima actie van CD !!


Heb je na het inladen van de nieuwe firmware wel een fabrieksreset gedaan, want dan krijg je de keus om de HD fastscan in te laden.


is dat dan een voordeel? (waarom dan?)
ciao

Ready Baby

Jeanne Added

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HD_freak
De Philips 7141 is inmiddels gearriveerd, aangesloten, instellen, ff nieuwe firmware laden (ging automatisch) et voilà, we hebben beeld !! Net en strak plaatje op het scherm, overzichtelijke AB erbij..... prima actie van CD !!


Ik ben het er mee eens, dat deze actie een prima initiatief is.
En de 7141 is een ontvanger met relatief weinig problemen; een check in de Philips-sectie geeft de laatste maanden geen melding van 7141-eigenaren die met een echte bug zitten.

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, geen fabrieksreset gedaan, desondanks wel de mogelijkheid om een HD fastscan te doen. Wat overigens niet nodig is, de Philips/Pace staat aangesloten op een glasbak.

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: superstar
Ik heb ook een brief.
Ik krijg een gratis HD ontvanger t.w.v 199 euro.en een dubbele LNB t.w.v. 39 euro.

Groet,
Ruud


Hallo,

Ik heb inmiddels ook de ontvanger gekregen, maar van de beloofde dubbele LNB, nog geen spoor te bekennen frown

Zal ze eens een mail sturen whistle

Groetjes BBC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...