Ga naar inhoud


Brief CD omruilactie van SD naar HD


HD_freak

Aanbevolen berichten

Onvoorstelbaar dat cds dat doet,de 7141 of 7121 kost inkoop

100 euro,dan de schotel met duolnb pakweg 70 euro,en dan komen ze hem zeker ook nog plaatsen? en dat voor 1 jr verlengen?

ik zelf heb de 7121 al 4jr nooit problemen gehad,en een zeer goede beeldkwaliteit vind ik,en een kathrein zal het nu wel mischien iets beter doen,maar voor een gecertiviseerde simpele

ontvanger slaat ie voor dat bedrag alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: abrahamsat
Onvoorstelbaar dat cds dat doet,de 7141 of 7121 kost inkoop
100 euro,dan de schotel met duolnb pakweg 70 euro,en dan komen ze hem zeker ook nog plaatsen? en dat voor 1 jr verlengen?
ik zelf heb de 7121 al 4jr nooit problemen gehad,en een zeer goede beeldkwaliteit vind ik,en een kathrein zal het nu wel mischien iets beter doen,maar voor een gecertiviseerde simpele
ontvanger slaat ie voor dat bedrag alles.


Het gaat in dit geval om de 7141 met een duo-lnb.
Bestelling is geplaatst !!

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als Canal Digitaal mij een ontvanger aanbiedt wanneer ik mijn abonnement verleng met 1 jaar is het toch mijn zaak wat ik met die ontvanger doe? Zelfs al gooi ik hem in de sloot zie ik nog niet wat hier het misbruik aan is.

 

Dat CD eindelijk door heeft dat men door dit soort acties een beetje goodwill kweekt bij de klant vindt ik een goed gegeven.

 

PS. De ontvanger is niet in bruikleen. Had de klantenservice daar even over gebeld.

Dreambox 800HD - Dreambox 500S - Triax 78 - Triax Multiblock 4-1 - iPhone 3GS - iPad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik geen behoefte aan HD-TV (wacht op 3D-TV).

CD gaat echter steeds meer zenders in MPEG-4 uitzenden, die ik niet ontvangen kan op mijn Thompson TH4.

Heb een familie abonnement en vind dat CD deze klanten ook een aanbod moet doen voor een MPEG-4 ontvanger. Schotel-LNB hebben denk ik de meeste klantan al.

Ben benieuwd!!!

Caesar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een brief.

Ik krijg een gratis HD ontvanger t.w.v 199 euro.en een dubbele LNB t.w.v. 39 euro.ik heb de volgende abonnementen:Eredivisie live en het familie-pakket.Dit i.v.m. het over gaan naar MPEG4 van Eredivisie live.

 

Weet iemand wat voor een ontvanger dat is?

 

Groet,

Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan alleen de Philips 7141 zijn, dat is de enige HD decoder zonder opname mogelijkheid die voor 199 euro te koop is bij CDS.

 

Ik heb ook een voorstel gehad om mijn toppakket voor één jaar te verlengen en ben daar op ingegaan.

Niet dat ik veel op heb met deze ontvanger met firmware bugs, integendeel, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: caesar1941
Heb een familie abonnement en vind dat CD deze klanten ook een aanbod moet doen voor een MPEG-4 ontvanger. Schotel-LNB hebben denk ik de meeste klantan al.
Ben benieuwd!!!
Caesar


Heb ook familliepakket en hoop ook nog op een aanbieding cool

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Waarom doorverkocht?
Zo maak je,vind ik,een beetje misbruik van deze actie.

Bovendien is het wel handig om een CD-Bakkie als back-up te hebben.
Je weet maar nooit...


Dat vind ik geen misbruik hoor.

Als je een apparaat niet gaat gebruiken is het altijd slim om hem door te verkopen. De waarde van dit soort boxjes daalt altijd, over een jaar is het maar de helft waard van wat je er nu voor kan krijgen. Dus kun je het beter direct verkopen, en mocht je zo'n box alsnog nodig hebben, kun je ze altijd 2e hands weer goedkoop aanschaffen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...