Ga naar inhoud


Telenet en wijziging voorwaarden


q

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Hopelijk zit ik in het juiste forum?Telenet wijzigt haar algemene voorwaarden vanaf 1 oktober 2010.Voor al wie het wenst kan gratis zijn kontrakt opzeggen zonder vergoeding.Wel moet bij de aangetekende zending aangeven dat je de overeenkomst opzegt omwille van de nieuwe algemene voorwaarden.Nu is mijn vraag:"Kan ik het kontrakt nu al opzeggen met ingang van 23/09/2010 en eindigend op 22/10/2010 of moet ik wachten tot 1 oktober 2010 om het op te zeggen?".Dank voor toelichting!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


In principe kan je je abonnement altijd beeindigen op de dag waarop de wijziging ingaat. Nu dus een briefje sturen of bellen/mailen dat je de gewijzigde voorwaarden niet accepteert, en op de dag van de wijzigingen zou je moeten kunnen stoppen.

Je kan altijd op dezelfde manier je contract stopzetten als dat je het afgesloten hebt...

Ik dacht dat je overigens officieel 1 maand de tijd had om te reageren op wijzigingen in de voorwaarden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt bijna helemaal Sverige,

 

Het is zelfs zo dat je na het afsluiten van een abbo al direct het abbo kan opzeggen, zodat de andere partij je moet benaderen voor verlenging.

 

Doen ze ook wel, om geen klanten kwijt te raken.

 

Met de nieuwe wijzigingen her en der in de wet zal straks gelukkig automatische verlengingen over zijn.

 

Doorsnede genomen is nu na einde looptijd de opzegtermijn 1 maand.

 

Wijzigingen in voorwaarden bieden ALTIJD de mogelijkheid om een contract direct te ontbinden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...