Ga naar inhoud


DVB-T Stick op VU Duo


Dutchsat

Aanbevolen berichten

Heb de mijne ook besteld in duitsland en inderdaad het duurt errug lang voor hij binnen was. Was overigens niet zo zeer sundtek aan te rekenen alswel het postkantoor in berlijn waar volgens het tracking # het pakket ruim een week is geweest.

Moet wel zeggen dat de stick zeer goed werkt en zelfs de 5 volt voor actieve binnenantenne netjes doorgeeft.Wat wel jammer is dat elke keer als je wil omschakelen van dvb-c naar dvb-t of omgekeerd de hele box gereset moet worden daar hij anders vastloopt. Al en al geen verkeerde kaart en voor een combi c en t ook niet echt duurder als wat verder verkrijgbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 255
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eindelijk tijd, kerstvakantie is begonnen voor mij.

Weet iemand of de dvb-c tuner op de sundtek stick goed is voor HD ontvangst? Of ga ik er ten onrechte van uit dat bijv. Ziggo mpeg-4 is?

 

Voor dvb-t zou ik het niet doen, misschien leuk als extratje, maar kwaliteitsgewijs hoeft dat niet perse smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er maar even wat tijd in gestopt en Black Hole 1.4.1C er via USB opgezet. Debiel dat er geen ipk feed inzit met welke softcam dan ook.. ik maar zoeken...

 

Nadat ik deze ipk's uit een ander topic erop gezet had was dat probleem ook opgelost.

 

Anyway, de 9015 stick hier (no-name chinees ding) werkt als een speer, nu nog even een dvb-c stick er bij smile

Kan dit met twee verschillende drivers in het panel trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

HALLO

Ben op zoek naar dvb-t en dvb-c xml voor met de sundtec stick waar ik moeilijk de providers vind voor vlaanderen(telenet).Er zitten nochtans xml in voor kabel en dvb-t maar niets werkt voor moment,mischien gebruik ik niet de juiste settings(rytec)

Hopelijk kan er iemand mij wegwijs maken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
zijn er al gebruikers die een stick werkend hebben met de Pli image? Indien ja, welke stick?


Probeer eens via telnet:
opkg install v4l-dvb-modules

Hierna de juiste fw file plaatsen in /lib/firmware

Een aantal vind je op http://www.linuxtv.org/downloads/firmware/
Eventjes zoeken welk fw je usb-t stick gebruikt.
Ik weet niet als er ergens een lijst is met stick+ fw

Herstart de box en het zou moeten werken onder openpli.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gebruik Digitenne als backup als ik problemen heb met de Sat zenders blush en gebruik ik nog steeds dagelijks voor diverse timer-opnames, werkt even goed en snel als DVB-S(2). Beeld is wel iets mindere kwaliteit dan de gelijkwaardige Sat zenders, Enigste nadeel is dat de niet beschikbare DVB-T zenders niet grijs worden indien een timer opname plaatsvind. Sowieso is DVB-T nodig als je dadelijk regionale zenders wilt bekijken die waarschijnlijk van de Sat af zullen gaan.

 

Ook zappen van digitenne naar sat gaat zonder snelheidsverlies.

 

Ben nog steeds 100% tevreden. Ik weet wel niet of nu ook Pli perfect werkt met de andere DVB-T drivers dan Sundtek, ik heb daar nog geen review van gezien.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...