Ga naar inhoud


DVB-T Stick op VU Duo


Dutchsat

Aanbevolen berichten

Ja dat snap ik wel, anders ga je toch gewoon s,nachts aan de gang whistle (geintje hoor) we wachten het gewoon geduldig af grz erwin.

Origineel bericht van: EtienneM
Sorry mensen,

 

Ik ben er nog niet aan toegekomen. En als ik dan ff aan de gang wil heb ik er nog 1 bijzitten die weer vraagt moet dat nu alweer je hebt er net nieuwe software inzitten pfffff.

 

Ik zal van het weekend eens zien of ik sint en piet aan de kant kan zetten zodat ik weer ff kan klungelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 255
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

bij sneeuwval heb ik gigantische storingen op het sat signaal.....

Dan lijkt het mij handiger om de schotel beter te tunen... danwel sneeuwvrij te maken.


Inderdaad, ik heb nog geen uitval gehad.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb de image erin staan!

 

Ik heb goed nieuws smile

 

De Avermedia Volar HD (A835) werkt inmiddels wel (krijg hier 80 zenders binnen en ik heb beeld met de digitenne kaart).

 

De Terratec heb ik nog niet kunnen testen, ik zal deze misschien vanavond laat anders morgen testen.

 

 

VU+ Duo - 2x sat - 1x DVB-T (Terratec Tstick RC)

Triax TDS110 19,2/23,5/28,2/13,0 - Triax TDS88 met moteck sg2100 rotor.

2 x DM500 - Nabilo

NSLU2 met CCcam 2.1.4 server

Samsung UE40B7000 (LED)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En inmiddels weer een reden om DVB-T te nemen: L1 stopt met uitzendingen via de Satelliet miv 1/1/11.

 

De twee regionale zenders Omroep Brabant en L1 ontvang ik gelukkig ook via DVB-T.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pli ontwikkeling mbt ondersteuning DVB-T Sticks ligt al sinds één maand stil, zit iets niet goed in de drivers daar. VU+ heeft inmiddels nieuwe drivers uitgebracht die alle problemen met DVB-T hebben opgelost, Blackhole heeft op DVB-T gebied gewoon de beste ondersteuning.

 

Sundtec werkt wel met alle OE 1.6 images, daar geven ze ook goede ondersteuning op. Pli is niet OE 1.6.

 

De goedkope sticks kosten rond de €20,00 en die werken nu goed. Ik het thuis 4 verschillende liggen, inmiddels lopen alle vier onder BH. De Terratec heeft echter de beste gevoeligheid, dus die gebruik ik dagelijks. Maar buiten de bekende veiligsites zul je die stick niet onder de €50,00 krijgen.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wortellica
Ik heb hem ook maar weer afbesteld ,ik wist niet dat je hem alleen via duitsland kon bestellen en vooruit moest betalen.
Dus garantie moet je maar afwachten, en ik ben iemand van boter bij de vis.


Dat heb je slim gedaan. Ik heb wel bij sundtek besteld en betaald op 2 november en naar paar telefoons en veel emails en beloftes heb ik tot op heden nog niks gekregen. frown

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niet stoken maar waarom Pli gebruiken als je DVB-T wilt aansluiten? Met BH ben je dan voor €10,00 tot €20,00 klaar, Sundtek kost minstens 5 x zoveel. Als je DVB-C wilt hebben dan heb je misschien een argument als het zou werken onder Pli.

 

BH, en dan zeker de multiboot, doet niet onder voor Pli hoor. Maar goed dat is een ander topic.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dutchsat
Ik wil niet stoken maar waarom Pli gebruiken als je DVB-T wilt aansluiten? Met BH ben je dan voor €10,00 tot €20,00 klaar, Sundtek kost minstens 5 x zoveel. Als je DVB-C wilt hebben dan heb je misschien een argument als het zou werken onder Pli.

BH, en dan zeker de multiboot, doet niet onder voor Pli hoor. Maar goed dat is een ander topic.


Omdat ik een DM8000 verbonden heb met de VU, dat gaat als je op beiden Pli hebt zeer eenvoudig via verbindingsbeheer.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...