Ga naar inhoud


Blijft hangen bij Starting...


EmQu

Aanbevolen berichten

Tijdens het flashen met de USB stick bleef de decoder hangen op Programming... op een gegeven moment heb ik de decoder uitgezet... stom stom stom. Nu probeer ik hem weer te flashen met een image (elke willekeurige geprobeerd) en na het flashen en de reboot blijft de decoder hangen op "Starting..." en er gebeurt verder helemaal niets meer.

 

Iemand een idee hoe ik dit kan herstellen, ik ben bang dat ik iets goed verkloot heb.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee ik formateer de stick steeds opnieuw (op de langzame wijze), zet er een frisse image op en laat de box dan installeren. Nadat het installeren is voltooid haal ik de stick eruit en doe de box uit aan de achterkant en start hem dan weer op. Nu blijft hij weer hangen.

 

Sorry dat ik het zeg en misschien komt het wel omdat ik al de hele dag aan het pielen ben maar wat een verschrikkelijk kloteapparaat is het zeg.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

vreemd.

 

Probeer het eens met een seriele kabel en de vu-utils, wellicht dat doordat je de flash hebt afgebroken er toch iets mis gaat met het flashen via een usb stickie?

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EmQu
Nee ik formateer de stick steeds opnieuw (op de langzame wijze), zet er een frisse image op en laat de box dan installeren. Nadat het installeren is voltooid haal ik de stick eruit en doe de box uit aan de achterkant en start hem dan weer op. Nu blijft hij weer hangen.

Sorry dat ik het zeg en misschien komt het wel omdat ik al de hele dag aan het pielen ben maar wat een verschrikkelijk kloteapparaat is het zeg.

Misschien zou je eens een andere USB stick kunnen gebruiken.
Tenzij je een maandag-ochtend apparaat hebt, heb ik nog geen enkele defecte Vu meegemaakt.

Je kan natuurlijk ook wat meer geduld opbrengen, soms kan het een minuut of 5 duren voordat de box geflasht is.

EDIT: je was mij net 45 seconden voor! laugh

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...