Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Polar Editor nummerrangschikking


wiscel

Aanbevolen berichten

Vandaag een Rebox 9000HD aangeschaft. Ik moet zeggen dit apparaat werkt als een zonnetje.

Nu probeer ik met PolarEdit Octagon de zenders naar mijn smaak te rangschikken want ik wil dus niet de Fastscan volgorde.

 

Alleen de lijst houdt nog steeds de oude zendernummers aan. Bijv. ik heb ITV1,2,3,4 op positie 10,11,12,14. De oude zendernummer 309,310,311 staan er nog steeds voor.

 

Nu had ik dit op de Topfield 7710 ook alleen met het tooltje TopSet kon ik die oude zendernummers ook veranderen in het nummer dat ik ze wil geven.

 

Iemand enig idee hoe dit te doen met PolarEdit?

VU+ Ultimo 4K

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lokaal zendernummer uitzetten in je Rebox. Hij herkent dan de volgorde zoals in polaredit ingegeven.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet eigenlijk 2 dingen doen.

 

1) de zenders met PolarEdit eenmalig naar de juiste volgorde verplaatsen en op de PC opslaan.

Daarna naar de Rebox downloaden

 

2) Als je daarna op de afstandsbediening op de OK toets drukt en daarna op de blauwe toets (zenderlijst optie) dan de optie 'Locale nummers' op uit zetten.

 

Hierna krijg je de gewenste volgorde.

Ikzelf heb al een lijst in een juiste HD zendervolgorde gemaakt voor Astra1, 2 en 3.

Als je deze lijst alvast wil gebruiken stuur mij dan via PM jouw e-mail adres dan stuur ik die wel naar jou toe, heb je alvast een begin.

 

N.B. ik zag dat ton2207 mij net voor was maar dubbel genaaid houdt beter.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij de nieuwste versie van polaredit zit er ook een FTP optie. Ik heb deze geprobeerd bij m'n Rebox 9000 en dit werkt prima. Je kunt de lijst downloaden, bewerken en daarna weer uploaden. Hij vraagt dan of je de ontvanger wil herstarten (gaat ook via netwerk) en daarna is de lijst actief.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...