Ga naar inhoud


Op vakantie naar Parijs


marcel1970

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: wilco44


de chaos in Frankrijk is stilaan niet meer te overzien.



Het aantal tankstations zonder brandstof is inmiddels bijna 3000 oftewel een vijfde van het totaal in het land. Waar wel brandstof is, staan inmiddels lange rijen wachtenden. Van de treinen rijdt ongeveer de helft niet en zestig procent van de vluchten is geannuleerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo, de Fransen hebben het tuig aangepakt. Er kan weer getankt worden.

 

Klikkerdeklik

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, vrijdag begint in Frankrijk de schoolvakantie. Dan wordt het weer rustig, want dan gaat de hele familie naar oma op het platteland. Eerst maar afwachten of ze daarna nog zin hebben om weer de straat op te gaan.

 

Frankrijk kent geen stakingspot, dus elke dag gestaakt is een dag zonder salaris...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verschillende foto's van die "stakers" gezien maar ik had niet de indruk dat ze doordeweeks bij een baas verschijnen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerder dat hij foto's heeft gezien van reljongeren. Personen die onherkenbaar met zwarte capuchon ver over het hoofd getrokken de boel in de fik komen steken.

 

Die komen uit de banlieues.

Laten we zeggen "minder goed geïntegreerde" mensen uit landen in Noord-Afrika. (voormalig Franse gebieden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch,

 

 

Citaat:
als ze er hier toe oproepen sta ik op de barricaden

gezeik doorwerken en geen mensen boven 45+ aannemen.

 

 

Ja Tonsk, breek me de bek niet los, is veel mis, ook hier in Nederland. In sommige takken van "sport" ben je met een leeftijd van 17 jaren al te oud.

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch


poe poe,
als ze er hier toe oproepen sta ik op de barricaden
gezeik doorwerken en geen mensen boven 45+ aannemen.



Ik vrees dat die aktie bereidheid hier in Nederland er niet meer is. Hoeveel verzet was er tegen allerlei maatregelen? Zo ongeveer nul-komma-nul op een paar fanatiekelingen na die zo af en toe op het Binnenhof staan. Een Nederlander komt amper meer op voor zijn verworven rechten die stelselmatig worden terug gedraaid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...