Ga naar inhoud


SyFy dicht na scannen?


boaz

Aanbevolen berichten

Gisteren had ik nog SyFy op het kanaal dat nog steeds Het Gesprek heette. Vandaag maar eens nieuw kanalen gescand om de juiste namen te krijgen. Iets te grondig gescand, namelijk eerst alles gewist.

Probleem is nu dat ik geen SyFy kanaal vindt dat open gaat.

Is hier sprake van toeval (volgens mij niet het goede pakket voor SyFy) of........

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vreemd, heb even de oude lijst teruggezet, nu geeft Het Gesprek weer beeld van SyFy.

Nog vreemder, het kanaal SyFy dat daarnet geen beeld gaf, geeft nu wel beeld en heet nog steeds SyFy en is dezelfde frequentie als Het Gesprek.

 

Nou ja, ik heb beeld, het kanaal heeft de goede naam, dus vooralsnog vindt ik het prima zo.

 

 

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigen brouwsel.

Misschien dat ik de box tekort op de zender heb laten staan om te decoderen, soms duurt dat toch eventjes.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...