Ga naar inhoud


[snelheid] Telfort 20 mb en KPN 16 mb


Oldereast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het schijnt nu wel mogelijk te zijn om een hogere snelheid te krijgen. Er zijn een aantal centrales omgebouwd waardoor tefortklanten naar een hogere snelheid kunnen. Kijk eerst naar de postcodecheck op de site of de hogere snelheid bij jou mogelijk is. Als dat zo is moet je je aanmelden op het telfort forum en een berichtje achter laten dat je naar de hogere snelheid wil. Aan de hand van je inlog met het telfortaccount weten ze wie je bent en kunnen ze binnen 10 werkdagen je aanluiting omsteken naar een nieuwe dsl server waardoor de hogere snelheid mogelijk is. Dit is een pilot van telfort maar er zijn verder geen problemen.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het mooie is: Ik vind bij Telfort nergens een snelheidscheck?

 

Gr.

 

Origineel bericht van: Oldereast
Het schijnt nu wel mogelijk te zijn om een hogere snelheid te krijgen. Er zijn een aantal centrales omgebouwd waardoor tefortklanten naar een hogere snelheid kunnen. Kijk eerst naar de postcodecheck op de site of de hogere snelheid bij jou mogelijk is. Als dat zo is moet je je aanmelden op het telfort forum en een berichtje achter laten dat je naar de hogere snelheid wil. Aan de hand van je inlog met het telfortaccount weten ze wie je bent en kunnen ze binnen 10 werkdagen je aanluiting omsteken naar een nieuwe dsl server waardoor de hogere snelheid mogelijk is. Dit is een pilot van telfort maar er zijn verder geen problemen.

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch je brillenglazen gaan poetsen laugh...

 

Druk eens op Internet en daarna op "stel je pakket samen" en wat zie je dan???? Een postcode check. Dan zie je wat beschikbaar is op jouw adres.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,

die heb ik zeker wel gezien cool

Maar zoals je ook zelf schrijft: "beschikbaarheids test".

Maar geen snelheidstest. frown

( En beschikbaar isut, want ik heb 't al jaren)

Gr.

 

Origineel bericht van: winwiz
Toch je brillenglazen gaan poetsen laugh...

 

Druk eens op Internet en daarna op "stel je pakket samen" en wat zie je dan???? Een postcode check. Dan zie je wat beschikbaar is op jouw adres.

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet om een snelheidstest, die kun je overal vinden. Het gaat erom welke snelheid beschikbaar is voor jouw adres. Bij mensen die tot voor kort maximaal 8 Mbit als maximaal konden krijgen hebben nu vaak de mogelijkheid om tot 20 Mbit te krijgen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even voor de duidelijkheid: als je de postcodecheck doet zie je 2 varianten, de basis (4mb) en de plus, tot 20 mb. Je kunt op "tot 20 Mb" klikken en dan zie je je mogelijke snelheid. Als daar 8 mb staat heb je niets aan mijn uitleg want dan is de upgrade nog niet beschikbaar.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
Nog even voor de duidelijkheid: als je de postcodecheck doet zie je 2 varianten, de basis (4mb) en de plus, tot 20 mb. Je kunt op "tot 20 Mb" klikken en dan zie je je mogelijke snelheid. Als daar 8 mb staat heb je niets aan mijn uitleg want dan is de upgrade nog niet beschikbaar.


Heel juist

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bobelen
wat ik heb gelezen is dat online er mee bezig is en soms al leverd

kun je een link of bron plaatsen waar je gelezen hebt dat Online er mee bezig is?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: YUGI
vdsl is leuk als je maar binnen 1.3 km zit.

gr


Haal met Telfort de volle 20MB, woon dus practisch in de centrale.

Tele2 biedt al wel VDSL aan bij mij in de straat, maar voel er weinig voor om van provider te wisselen.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
Waar het mij om gaat is dat telfort 20 mb aanbiedt terwijl er maar 8 geleverd wordt

 

Onzin! Overal staat heel erg duidelijk:tot 20Mbit.

 

Ik haalde zelf met gemak 18mbit, maar ik zat dan ook maar 175 meter van de centrale.

 

Een kwestie van lezen dus want in de productspecificaties en het FAQ staat verder ook nog heel duidelijk:

 

Citaat:
Om de snelheid van je verbinding te controleren, doe je eerst een postcodecheck. De snelheid die je in de praktijk kunt behalen, de effectieve snelheid, wijkt af van de maximaal haalbare snelheid. Dit is over het algemeen 80% van de maximaal haalbare snelheid. Daarnaast is de snelheid van je verbinding afhankelijk van een aantal externe factoren, zoals de kwaliteit van de koperlijn, het modem en, de afstand tot de wijkcentrale.

 

Ik neem aan dat Telfort de centrale niet dichter naar jouw deur kan toveren.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
"Waar het mij om gaat is dat telfort 20 mb aanbiedt terwijl er maar 8 geleverd wordt"


Origineel bericht van: michel
Onzin! Overal staat heel erg duidelijk:tot 20Mbit.

Ik haalde zelf met gemak 18mbit, maar ik zat dan ook maar 175 meter van de centrale.


Dat bedoelde ik ook, TOT 20 Mb. Ik sta nu op de lijst voor een migratie en kan daarna een snelheid halen van tussen de 12 en 16 Mb. Telfort biedt 8 Mb aan op centrales die nog niet naar VDSL zijn ge-upgrade, als dat wel het geval is kun je tot 20 Mb halen.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...