Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac

Opa van 80 komt op de wallen en klopt op het raam van een mooi jong hoertje. Zij gaat naar de deur en opa zegt: "Ik wil graag een flinke wip met je maken." Het hoertje doet opa's rits open, kijkt even en zegt: "Nou opaatje, dat gaat zo echt niet lukken! Ga eerst maar even naar de dokter om hem te laten spalken! Dan wordt het misschien nog wel wat."

Dus opa als de wind naar de dokter. De dokter doet zijn werk en opa snel weer terug naar de wallen. Daar klopt hij weer op het raam en het mooie hoertje doet open en vraagt opa of het gelukt is.

"Nou en of!" roept opa. Dus gaan ze naar binnen en terwijl ze liggen te neuken zegt de ene schaamlip tegen de andere: "Ik heb veel meegemaakt, maar op een brancard heb ik ze nog nooit binnen zien komen!!!!!!"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Een man laat zijn hond uit in het park. Ze lopen langs een vijver en de man ziet een stok liggen. Hij denkt das leuk, als ik die stok nou eens in het water gooi, dan gaat mijn hond zwemmen om de stok te halen. Zo gezegd zo gedaan. De man gooit de stok in het water en de hond begint te rennen, maar in plaats van dat die hond in het water springt, loopt hij over het water naar de stok, draait zich om en loopt met de stuk weer terug. Nou denkt dat baasje heb ik dat?? Hij probeert het nog een keer. Weer loopt de hond over het water om de stok te pakken. De man kan zijn ogen niet geloven. Plotseling komt er een fietser langs en de man roept de fietser.

Hij zegt tegen de fietser: "Moet je eens kijken wat mijn hond kan." De fietser besluit om even te kijken. De man gooit de stok weer in het water en de hond loopt weer over het water pakt de stok en loopt weer terug. Zegt de man: "Zie je dat, heb je dat ooit meegemaakt?"

Zegt die fietser: "Da's toch niks speciaals, die hond van jou kan gewoon niet zwemmen!!!!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vrouw ligt in het ziekenhuis bij de gynaecoloog in de bekende houding als er een man in een witte jas binnenkomt.

Hij kijkt eens goedkeurend tussen haar benen en verlaat de kamer.

Even later nog één in een witte jas en nog één...

Als de vierde binnenkomt vraagt ze wanneer ze nu eindelijk behandeld gaat worden?... Zegt deze: Geen flauw idee, wij zijn de gang aan het schilderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent een Duitse Dog eigenaar, wanneer ..

 

het geluid van lopend water, maakt dat je opspringt en schreewt "BUITEN!"

er 3 mensen nodig zijn om je hond op de weegschaal bij de dierenarts te krijgen.

je jouw man/vrouw verbannen hebt van de slaapkamer. en je nog steeds wakker ligt van het gesnurk.

Je jouw hond uitlaat en iedereen hem bij naam kent, maar jij er geen idee van hebt wie die mensen zijn.

Je geen schalen meer gebruikt voor z'n water, maar daar nu de badkuip voor gebruikt.

Je op moet schuiven tijdens het tandenpoetsen, omdat je hond dorst heeft.

Je geleerd hebt om een glimlach te toveren als ze je vragen "Heb je een zadel voor dat ding?"

Je een groot TV scherm hebt aangeschaft. en je nog steeds niet kunt zien wat er bezig is.

Een vijfjarig meisje aan je vraagt "Waarom laat je dat kalfje uit?"

Je buurman opgewonden verteld dat hij beren sporen in zijn tuin heeft gevonden.

Je baas tegen je zegt "Als je getrouwd was, dan zou ik de politie bellen!", nadat hij je op het werk met een blauw oog zag!

Jij je hond uitlaat en mensen gauw oversteken om je te vermijden.

Je oude kleren geeft aan je vrienden, als ze bij je op de stoep staan.

Je foto's laat zien van jou naast je hond en mensen zeggen "Je zat daar..toch?"

Je tegen je bezoek zegt "pas op voor landmijnen", voordat je de tuin ingaat.

Je een sneeuwschop gebruikt als poepschepje!

Je 5 borden op de eettafel zet met alleen 4 stoelen.

Je naar de dierenarts gaat en zij jouw een eigen wachtkamer geven

Dobermans klein lijken.

Jij op de vloer zit omdat de bank bezet is.

Een kus van je hond..je hele make-up teniet doet.

Je vrienden of collega's nog geeneens meer vragen hoe je aan die blauwe plek komt.

Je tenminste een keer je voet hebt gebroken doordat jouw hond erop ging staan.

een Doberman onder jouw zeven maanden oude puppy kan lopen.

Je kinderen hun gezicht niet meer hoeven te wassen.

Hij jou uitlaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een muzikant zegt tegen een andere muzikant: "Ik heb eergisteren een optreden gegeven in Parijs, in de Notre Dame. Ze hadden mij een plaats onder Maria gegeven. Ik speelde en toen ik klaar was, klapte en huilde iedereen. Zelfs Maria huilde omdat het zo mooi was!"

De andere muzikant antwoordt daarop: "Ik ben gisteren in Notre Dame gaan spelen. Mij hadden ze onder Christus gezet. Ik begon te spelen en toen ik klaar was, begon iedereen heel hard te klappen. Zelfs Christus klapte en hij kwam zelfs van zijn sokkel af en zei tegen mij, wel, jij bent veel beter dan die idioot die gisteren mijn moeder liet huilen!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een groep vrouwen gaat naar de jungle. Eén van de vrouwen moet op een bepaald moment haar veters strikken en blijft achter. Als ze klaar is dan is ze de groep kwijt en gaat ze zoeken, maar na lang zoeken heeft ze nog niets gevonden en gaat ze maar bij de pakken neerzitten. Op een gegeven moment komt Tarzan aan en die vrouw vraagt aan hem: "Zo, ben jij nou Tarzan?" "Ja," zegt Tarzan. Vraagt die vrouw: "Ben je niet heel erg eenzaam in het oerwoud?" Zegt Tarzan:"Nou, een beetje." "Ja," zegt die vrouw, "maar ik bedoel, heb je geen behoeften?" "Ja, maar ik heb de bomen en als ik zin heb dan steek ik hem in een gat en dan ehh..." "Zou je niet eens wat willen met een echte vrouw?" "Ja!" zegt Tarzan. "Zou je het met mij willen doen dan?" "Ja, zeker wel!"

Die vrouw kleedt zich helemaal uit en ligt daar poedelnaakt in het oerwoud en Tarzan komt aanzetten en geeft een flinke trap in d'r poesje! "Wat doe je nou?" kreunt ze. "Nou, eerst kijken of er geen eekhoorntjes in zitten!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Jantje komt een half uur te laat op school. Wanneer de juffrouw aan Jantje vraagt waar hij vandaan komt zegt hij: "Van de hoeren." De juffrouw geeft Jantje een klap voor zijn hoofd en zegt dat hij naar de kamer van de directeur moet. Bij de directeur vertelt Jantje waarom hij eruit gestuurd is. De directeur heeft genoeg gehoord en stuurt Jantje naar huis, maar de directeur belt ondertussen wel met de moeder van Jantje. Wanneer Jantje thuis komt krijgt hij een paar tikken voor zijn hoofd en zijn moeder zegt dat hij naar zijn kamer moet.

Jantje loopt in tranen de trap op maar boven aan de trap roept hij nog iets naar beneden: "De volgende keer gaat pappa lekker zelf z'n jas ophalen."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Drie mannen zitten in een café op te scheppen. Zegt de één: "Ik heb een papegaai en die kan praten." Zegt de ander: "Ik heb een hond die de krant op zn achterpoten brengt." Zegt de derde man: "En ik heb een varken die het huishouden doet!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Gerard 76
:D

mijn stijl smile

Ik vertel thuis veel moppen, deze laat ik verstandigheidshalve achterwege, anders krijg ik mogelijk geen eten meer...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk wel eten, maar je weet niet wat er in zit.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een Nederlander rijdt midden in de nacht door Italië over een donkere weg. Opeens staat er een ongure Italiaan op de weg met een machinegeweer in zijn hand en dwingt hem tot stoppen. "Uitstappen," snauwt de Italiaan. "Doe ik niet," zegt de Nederlander. De Italiaan schiet in de lucht: rakketakketakketak. De Nederlander stapt uit.

"Laat je broek zakken," zegt de Italiaan. "Doe ik niet," zegt de Nederlander. Rakketakketakketak. En de Nederlander laat zijn broek zakken.

"En nu: masturberen," zegt de Italiaan. "Doe ik niet," zegt de Nederlander. Rakketakketakketak. En de Nederlander begint te masturberen, tweemaal, driemaal. Ja, vijfmaal, zesmaal, zevenmaal... "Ik kan niet meer," roept de Nederlander uit, "ik kan echt niet meer...!" "Heb je genoeg gehad voor de komende 24 uur?", vraagt de Italiaan. "Voor de komende 24 uur?", zegt de Nederlander, "voor de komende 24 weken!!!"

Daarop roept de Italiaan: "Maria, kom uit de bosjes. Dit is de man die je een lift geeft van Rome naar Napels!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Willem-Alexander loopt door de Kalverstraat. Plotseling ziet hij een man die sprekend op hem lijkt. Willem loopt naar hem toe en zegt: "Goh, wij hadden best wel tweelingbroers kunnen zijn. Heeft je moeder vroeger toevallig in ons paleis gewerkt?"

"Nee," zegt de man, "mijn vader wel".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

In het kader van vriendelijk zijn voor de vrouwen....

 

Er zit een vrouw aan de bar. Komt er een man binnen lopen en vraagt aan de vrouw: "Is die jas van varkensleer?" "Ja, hoe weet u dat?"

"Kop zit er nog aan..."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...