Ga naar inhoud


Wikileaks oprichter gearresteerd


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Heel vaag inderdaad. Ik begrijp dat in Zweden dit soort wetten heel streng zijn en erg tegen de man gericht. Als je daar na de sex niet gaat knuffelen met de vrouw in kwestie, wordt ze mogelijk kwaad, en geeft ze jou aan wegens verkrachting.

 

Zijn dus wel wolven in schaapskleren die mooie blonde zweedse vrouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: ron1872
Inmiddels zijn Paypal, Visa en Mastercard alvast op de stoel van de rechter gaan zitten door alle betalingen naar Wikileaks te blokkeren. Het moet niet gekker worden in deze wereld dat die partijen de vrijheid van meningsuiting gaan ondermijnen.


Hun keuzes zijn ook een meningsuiting.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Origineel bericht van: Satdorus
Ik vraag me af hoe Wikileaks eigenlijk aan die vertrouwelijke documenten / informatie komt.


Dit verhaal doet de ronde:

http://www.onzestem.eu/2010/11/de-bron-van-wikileaks-bradley-manning/


Dat is echt oud nieuws er is zelfs een wikipedia artikel over

Citaat:

Bradley E. Manning (Crescent (Oklahoma), 1987) is een 22-jarige militair die eind mei 2010 in Irak gearresteerd is door agenten van de U.S. Army Criminal Investing Command in verband met een naar WikiLeaks gelekte video-opname van een Amerikaanse helikopteraanval in Bagdad op 12 juli 2007.

5 april 2010 publiceerde Wikileaks de gewraakte videobeelden onder de naam Collateral Murder. Te zien is dat 11 Iraakse burgers gedood worden, onder hen 2 medewerkers van persbureau Reuters: fotojournalist Namir Noor-Eldeen (22 jaar) en zijn chauffeur Saeed Chmagh (40 jaar). Na een 2e aanval kwam het totaal aantal dodelijke slachtoffers op 18.

en nog veel meer


http://nl.wikipedia.org/wiki/Bradley_Manning

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat waren nog eens mooie tijden en werd er nog ongecensureerd bloot op de buis vertoond door de VPRO.

Als je dat nu zou doen zou je wel eens uitgeleverd kunnen worden aan het puriteinse Amerika. :D:D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Clarke
Sex zonder condoom buiten het huwelijk valt daar dus onder verkrachting?
Ik dacht altijd dat Sweden een van de meest vrije landen in Europa was.

Ik ben dan benieuwd wat voor een bedag deze vrouwen op mogen strijken uit een of ander potje van een Amerikaanse zogenaamd feministische instelling.


nee is nee. Valt voor mij niet onder feminisme maar onder normale waarden

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle lolbroekerij is natuurlijk leuk... maar zullen we het ontopic houden?

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad wink

 

Wie zijn de vrouwen van WikiLeaks-baas Julian Assange? De ogen van de wereld zijn momenteel gericht op WikiLeaks-oprichter Julian Assange vanwege zijn acties. Maar wie zijn eigenlijk de vrouwen die hem van aanranding betichten en door wie hij nu in een Britse cel zit? Zo is er Anna Ardin, een politiek activist van rond de dertig. Deze feminist heeft ooit gewerkt voor een Zweedse ambassade in het buitenland. Amerikaanse media melden zelfs dat ze banden heeft met de CIA (zie kader rechts).

 

http://www.elsevier.nl/web/Stijl/Society...ian-Assange.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...